11.3 C
Bratislava
piatok, 19. apríla 2024

Nemocnica, Hranica a Bez servítky sú každý deň lídrami trhu

Najčítanejšie

Televízia JOJ je aj v prvý aprílový týždeň prvou voľbou divákov v hlavnom vysielacom čase. Najsledovanejším nespravodajským programom bol v oboch cieľovkách v utorok aj vo štvrtok seriálový hit Nemocnica, v stredu vyhrala v komerčnom publiku show Bez servítky a v rámci univerzálneho publika seriál Hranica.

JOJ Group je dosiaľ v tomto týždni lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase, v priemere s vynikajúcou sledovanosťou až 12,0 % a vysokým podielom 27,3 %. Prvou voľbou divákov za uplynulé tri dni, z ponuky všetkých slovenských televízií, bol jednoznačne večerný program televízie JOJ.

Najobľúbenejší seriál divákov na JOJke si bezkonkurenčné prvenstvo v utorok 5. apríla vyslúžil skvelou 11,6 % sledovanosťou a 25,0 % podielom a zasiahol až 674-tisíc divákov (AvRch 12+). Konkurenčná Svadba na prvý pohľad zaznamenala len 15,2 % trhový podiel.

TOP nespravodajským programom dňa bola Nemocnica televízie JOJ nielen v univerzálnej, ale aj komerčnej cieľovke, keď v CS 12-54 dosiahla 8,0 % rating a 22,1 % podiel. Najsilnejšou cieľovou skupinou boli v utorok diváčky v CS 45-54 s excelentnou 16,2 % sledovanosťou!

Vo štvrtok 7. apríla stačila Nemocnici na predbehnutie konkurencie 10,8 % sledovanosť a 23,6 % podiel pri divákoch starších ako 12 rokov a tradične bola TOP programom dňa aj pre mladších divákov. Show 2 na 1 na Markíze zaznamenala len 15,5 % podiel na trhu.

V stredu 6. apríla vyhral pozornosť univerzálneho trhu komediálny seriál Hranica, ktorý zasiahol až 523-tisíc divákov (AvRch 12+) a vyslúžil si 7,8 % sledovanosť a 17,2 % podiel. Konkurenčný seriál Svätý Max si pripísal len 11,6 % podiel. Hranica mala najviac divákov medzi ženami v CS 45-54, pri ktorých dosiahla až 9,2 % sledovanosť.

Súťažná show Bez servítky je naďalej stabilne najsledovanejším podvečerným programom na slovenskom trhu, každý deň ju diváci uprednostňujú pred konkurenčnou ponukou a v stredu bola aj najsledovanejším nespravodajským programom dňa pre obchodne dôležité publikum. Tento týždeň si dosiaľ najvyšší výkon vyslúžila v pondelok 4. 4. s výbornou 9,0 % sledovanosťou a 24,5 % podielom a so zásahom až na 601-tisíc divákov (AvRch CS 12+).

V ženskej časti univerzálnej cieľovky dosiahla show na JOJke až 11,5 % sledovanosť a 27,5 % podiel! Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ.

© 2004 – 2022 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; PR JOJ Group JOJ Group je jediná komerčná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR.

(ts)

Redakcia
Redakcia
Redakcia Bratislavského Večerníka predstavuje starosti a radosti v bratislavských mestských častiach. www.bratislavskyvecernik.sk

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne