2.5 C
Bratislava
streda, 11. decembra 2024

Slovenská sporiteľňa v novej kampani od Zaraguzy vyzýva ľudí, aby verili v budúcnosť na Slovensku

Najčítanejšie

Líder na bankovom trhu prichádza s ďalším inšpiratívnym príbehom, ktorým pokračuje v budovaní značky Slovenskej sporiteľne ako inovatívneho a zodpovedného lídra.

V aktuálnej kampani v rámci nového komunikačného konceptu Budúcnosť je vaša sa dotýka veľkého celospoločenského problému, ktorým je masívny odchod mladých za vzdelaním a prácou do zahraničia.

V emotívnom TV spote pracuje s archetypálnym príbehom návratu „strateného syna“, ktorý sa vracia domov, aby tu pretavil svoju inšpiráciu do vlastného podnikania s otcom. Po úspechu kampaní so Žofiou a pôrodom sa aj tentokrát ujal réžie Laurence Dunmore, ktorý natočil legendárne kampane pre rôzne svetové značky.

Za posledných 15 rokov opustilo Slovensko viac ako 300-tisíc prevažne mladých ľudí a mnohí ďalší o tom uvažujú. Najsilnejším dôvodom na ich návrat zo zahraničia je rodina a následne motivácia pomôcť našej krajine. A presne s týmto insightom pracuje nová kampaň Slovenskej sporiteľne.

„Po minuloročnom spustení nového komunikačného konceptu ,Budúcnosť je vaša‘ pokračujeme s ďalším silným príbehom, kde spájame našu značku s optimizmom a budúcnosťou. Sme presvedčení, že Slovensko potrebuje ľudí, ktorí veria v jeho budúcnosť. Len tak sa nám bude všetkým lepšie žiť a podnikateľom a podnikateľkám lepšie dariť v biznise. A iba tak budeme všetci spolu ako krajina úspešní. Chceme ľudí povzbudiť k tomu, aby verili v budúcnosť na Slovensku, aby sa na našu krajinu pozerali s optimizmom a realizovali si tu svoje sny,“ vysvetľuje Peter Holík, vedúci marketingovej komunikácie Slovenskej sporiteľne.

Banka pracuje s dvomi televíznymi spotmi, pričom nimi zastrešuje retailovú aj korporátnu časť svojho biznisu. Kampaň bude nasadená vo všetkých média typoch s dôrazom najmä na digitálne. Silnú emóciu dotvára aj kultová pieseň skupiny Para Našou krajinou.

Hodnotovú komunikáciu dopĺňa unikátna microsite www.buducnostjevasa.sk, ktorá integruje rôznorodé inšpirácie pre návrat domov. Slovenská sporiteľňa na nej spolu s partnermi Growni, Profesia a Innovate Slovakia prináša napríklad aktuálne pracovné ponuky na Slovensku, možnosti na rozbeh podnikania či startupov alebo letne stáže pre študentov, ktorí sú na vysokých školách v zahraničí. Banka kampaňový storytelling preklápa aj do produktovej komunikácie s dôrazom na otváranie účtov.

Za silným príbehom stojí aj tentokrát agentúra Zaraguza. „Mladý muž sa rozhodne opustiť istotu rozbehnutej kariéry vo svete, dokonca ide proti prianiu otca, aby nakoniec našiel radosť z budúcnosti doma. To najdôležitejšie, čo chceme zakaždým publiku doručiť, je emócia. Pretože je v poriadku byť dojatý aj hrdý na svoju krajinu. Sú to univerzálne pocity, ktoré majú aj ľudia v UK, odkiaľ pochádza režisér oboch TV spotov Laurence Dunmore. Jeho schopnosť rozprávať príbeh silnými obrazmi dala aj najnovšiemu videu výnimočnú formu,“ povedal Ondrej Kořínek, kreatívny riaditeľ Zaraguzy.

TV SPOT:

TV SPOT pre B2B:

Vizitka kampane:

Klient: Slovenská sporiteľňa
Kreatívna agentúra: Zaraguza
Creative Directors: Ondrej Kořínek, Martin Ondrušek
Strategist: Pavol Minár
Art Direction: Martin Ondrušek, Andrej Nemček
Social Media: Martin Rajec, Lucia Peterková, Dominika Turcerová
Copywriters: Karin Hornáčková, Matej Sekerka, Ondrej Kořínek
Graphic Designer: Oliver Boďo
Account Management: Marek Kabát, Ivana Fertáľová, Soňa Kaprálová
Produkcia: Bistro Films
Režisér: Laurence Dunmore
Fotograf: Marek Musil
Hudba: Para
Mediálna agentúra: Wavemaker Slovakia

Vizuály kampane:

(ts)

Redakcia
Redakcia
Redakcia Bratislavského Večerníka predstavuje starosti a radosti v bratislavských mestských častiach. www.bratislavskyvecernik.sk

Ďalšie články

Aktuálne