Od 10. novembra 2022 nasadzuje Dedoles svoj nový vianočný spot na Slovensku v online a v televízii od 14. novembra na staniciach skupiny JOJ, v Českej republike v rámci TV staníc skupiny Prima, ale i v Maďarsku, Slovinsku a Nemecku. Televízna kampaň potrvá do 10. decembra.
V spote opäť vystupujú tri Dedoles škrečky v rytme vianočnej party tentoraz s odvážnym sloganom „Nevyprdnite sa na vianočné darčeky“ (vo všetkých jazykových mutáciách). V TV budú nasadené 20 a 10 sekundové spoty, v online 20, 15 a 6-sekundové.
„Český trh je pre nás kľúčový spolu s nemeckým. Obdobie pred Vianocami je pre Dedoles, rovnako ako pre mnohé iné firmy, najdôležitejšie z pohľadu tržieb. Televízia zostáva médiom, ktoré dokáže najefektívnejšie zasiahnuť väčšinu populácie a zároveň je aj dobrým aktivačným médiom. Preto sme sa rozhodli ju využiť v našej vianočnej kampani. Čo sa týka kreatívy, v prehustenom predvianočnom období sme chceli priniesť niečo výrazné a zábavné. A tak sa zrodil prdiaci škrečok,“ hovorí Head of Brand Dedolesu Richard Mareček.
Za kreatívou spotu stojí opäť agentúra Somebody&Somebody, ktorá vznik “prdiaceho” nápadu popísala na blogu Dedoles. Na Slovensku využije Dedoles túto kreatívu aj pri komunikácii Black Friday ponuky. Spot bude nasadený v sieti JOJ Group od 14. – 27. 11.
Vizitka kampane:
Zadávateľ/Značka: Dedoles
Kreatívna agentúra: Somebody&Somebody
Mediálna agentúra: ZenithMedia
Produkcia: ALIEN studio
(ts, red)