6 C
Bratislava
streda, 24. apríla 2024

Liga proti rakovine a EFFE hovoria o tom, čo umelá inteligencia nedokáže

Najčítanejšie

Liga proti rakovine a EFFE, nezisková organizácia a reklamná agentúra, sa opäť spojili pri spustení novej komunikačnej kampane. Ústrednou témou ich televízneho, reklamného spotu a hlavného vizuálu je tentokrát všade spomínaná umelá inteligencia.

Kampaň zdôrazňuje, že hoci umelá inteligencia a technológie dokážu vytvárať obrazy a básne, je tu niečo, čo nedokážu: vcítiť sa do situácie chorých ľudí. Iba my, ľudia, máme schopnosť prejaviť solidaritu a poskytnúť pomoc pacientom s rakovinou, čím sa naša ľudskosť stáva v dnešnom svete nezastupiteľnou.

Posolstvo kampane sa bude do konca marca šíriť aj prostredníctvom virtuálnej bankárky Vesny, ktorá radí ľuďom prostredníctvom chatu na webe Slovenskej sporiteľne. Umelá inteligencia počas marca na konci každého chatu s klientom namiesto štandardného pozdravu pripomenie darovanie 2 % z dane pre Ligu proti rakovine slovami:

„Verím, že som vám pomohla. Lebo napríklad pacientom s rakovinou žiaľ pomôcť nedokážem. To dokážete iba Vy. Vaša ľudskosť je nenahraditeľná. 2 % Vašej dane uľahčia onkologickým pacientom obdobie liečby. Venujte ich Lige proti rakovine. Viac informácií nájdete na www.lpr.sk/2-percenta-z-dani/. Ďakujeme.“

„Naše digitálne inovácie, medzi ktoré patrí okrem Georgea aj virtuálna bankárka Vesna, zjednodušujú život a šetria čas našim klientom. Veríme, že technológie a umelá inteligencia však môžu pomáhať aj nad rámec bežného bankového poradenstva. Som preto hrdý, že naša Vesna je súčasťou kampane Ligy proti rakovine na podporu darcovstva 2 %. Sme najväčšia banka na Slovensku a aj vďaka dosahu našich digitálnych kanálov tak môžeme byť prospešní v pomoci tým, ktorí ju najviac potrebujú,“ hovorí Radoslav Cuper, riaditeľ odboru Riadenia a rozvoja prosperity klientov Slovenskej sporiteľne.

Kampaň z dielne agentúry EFFE bola nasadená v TV, rádiu, printoch, OOH a v online od 21. 2. 2023 do 5. 4. 2023.

„V Lige už dlho ideme s duchom doby. Teraz hovoríme o umelej inteligencii a využívame chatbota Slovenskej sporiteľne, ktorej veľmi pekne ďakujeme. V našich kampaniach a zbierke v uliciach už dlhšie využívame aj QR kódy i platobné terminály. Zatiaľ žiadna moderná vychytávka ešte nikdy neprekonala hotovosť z pokladničiek a fyzické pripnutie si narcisu na znak solidarity s onkologickými pacientmi, ktorú zabezpečuje každý rok okolo 15 000 dobrovoľníkov po celom Slovensku,“ hovorí Mgr. Petra Benczyová, PR manažérka Ligy proti rakovine, a dodala:

„Samozrejme, po celý rok sa venujeme pacientom osobným prístupom – telefonujeme s nimi, stretávame ich osobne, počúvame ich, radíme im. V ľudskej empatii umelá inteligencia nikdy nezastúpi živého človeka.“

Vizuál kampane:

Ukážka chatbot komunikácie:

Vizitka kampane:
Creative Director: Katarína Noskajová
Art Director: Štefan Hellvis Klučka
Account Director: Ľudmila Hurajová
Copywriter: Katarína Noskajová

Produkcia: Protos Production
Réžia: Jonáš Karásek
Foto: Ivan Horvath
Zvuk: Bajko

LIGA PROTI RAKOVINE pomáha už 33 rokov: Ročne na Slovensku pribudne okolo 40 000 nových prípadov ochorenia na rakovinu. Uplynulý rok sa preto tím Ligy proti rakovine zameriaval najmä na hlavné dlhodobé poslanie – pomoc ľuďom, rodinám bojujúcim s rakovinou prostredníctvom vlastných psychosociálnych projektov. LPR nezabúda ani na edukáciu v oblasti prevencie onkologických ochorení tak u dospelých, ako i u mladej generácie na školách.

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne