26.8 C
Bratislava
piatok, 12. júla 2024

Tanečná horúčka graduje: Veľkolepá šou Let’s Dance si výrazne polepšila a konkurenciu doslova prevalcovala

Najčítanejšie

V sobotu obsadila čelo rebríčka sledovanosti komédia Známi neznámi, v nedeľu sa najsledovanejšími stali Televízne noviny a Počasie, výrazne zabodovalo aj Na telo.

Obľúbená tanečná šou Let’s Dance si v nedeľu, 2. apríla 2023, opäť podmanila divákov televízie Markíza. Piaty priamy prenos sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Celosvetovo úspešný formát plný najžiarivejších hviezd, noblesy a výlučne pozitívnych emócií dosiahol v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 doposiaľ druhý najvyšší rating 8,4 % a rovnako aj druhý najlepší trhový podiel 30,9 %.

Medzitýždenne si tak šou z hľadiska ratingu polepšila o 1,8 percentuálneho bodu a podiel na trhu jej narástol až o 7,0 percentuálnych bodov. Konkurenčný seriál Einstein na TV Joj výrazne zaostal s podielom na trhu iba 16,4 % v rovnakej cieľovej skupine.

Veľkolepá tanečná šou si doslova podmanila cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania Let’s Dance zabezpečili trhový podiel až 69,1 %.

Strhujúce výkony atraktívnej zostavy tanečných párov, zložených zo známych osobností a profesionálnych tanečníc a tanečníkov, si vychutnalo celkovo 526-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania šou zasiahla dokonca až 968-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

V porovnaní s predchádzajúcim týždňom získala na svoju stranu ďalších 35-tisíc divákov. Aj v tejto univerzálnej cieľovej skupine Let’s Dance suverénne porazilo konkurenčné programy a stalo sa absolútne najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa.

Štvrtou dvojicou, ktorá musela súťaž opustiť, sa na základe bodovania poroty a diváckeho SMS hlasovania stali paralympionička Henrieta Farkašová a jej tanečný partner Marek Klič.

Aj vďaka Let’s Dance zaznamenala skupina Markíza v nedeľu v cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší tohtoročný podiel na trhu 34,6 % v komerčne najdôležitejšom prime-time 19:00-23:00.

Divácky najúspešnejšími spravodajskými programami na trhu sa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné relácie TV Markíza – Televízne noviny (rating 8,2 %/share 24,2 % v CS 12-54) a Počasie (rating 7,9 %/share 22,4 % v CS 12-54).

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ bola úspešnejšia aktuálna predpoveď počasia s 500-tisíc divákmi, sumár spravodajských aktualít si nenechalo ujsť 482-tisíc divákov, pričom zasiahol dokonca až 791-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Tradične najsledovanejšou politickou diskusiou na trhu sa stala relácia Na telo, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala fantastický rating 6,4 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,8 %. Zaujímavá debata moderátora Michala Kovačiča s predsedom Hlasu-SD Petrom Pellegrinim, a povereným ministrom vnútra za OĽaNO Romanom Mikulcom pritiahla k obrazovkám 465-tisíc divákov a dosah mala až 629-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

V sobotu, 1. apríla 2023, sa najsledovanejším programom dňa v cieľovej skupine 12-54 stala slovenská premiéra hviezdne obsadeného kinohitu Známi neznámi, ktorá dosiahla rating 5,9 % a trhový podiel 19,7 %.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne