18.7 C
Bratislava
sobota, 18. mája 2024

Mama na prenájom najsledovanejším programom dňa s ďalším rekordom, 2 na 1 suverénnym víťazom večera

Najčítanejšie

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si v stredu najviac divákov pozrelo večerné spravodajské relácie TV Markíza – Počasie a Televízne noviny.

Podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom v stredu, 19. apríla 2023, pokračoval na rekordnej vlne, v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa na obrazovkách televízie Markíza stal najsledovanejším programom dňa a opäť vylepšil svoj najvyšší podiel na trhu z utorka.

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 si včerajšia 72. epizóda Mamy na prenájom pripísala víťazný rating 7,0 % a doposiaľ absolútne rekordný podiel 32,5 %. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostala s podielom na trhu 21,7 %, kvízová šou Traf to! na Jednotke RTVS oslovila iba 4,3 % divákov pri obrazovkách.

Mame na prenájom sa mimoriadne dobre darilo medzi mladými diváčkami vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 55,5 %. Výrazný úspech včerajšej časti podčiarkuje aj fakt, že v oboch hlavných cieľových skupinách v rebríčku sledovanosti predstihla nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Hranica na TV Joj.

Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si včera vychutnalo skvelých 405-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 485-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Večerná originálna zábavná šou 2 na 1 autorskej a moderátorskej dvojice Adela Vinczeová a Dano Dangl opäť potvrdila, že patrí k diváckym hitom aktuálnej televíznej sezóny. Tretia premiérová epizóda, ktorej exkluzívnym hosťom bol obľúbený herec a zabávač Michal Hudák, dosiahla v komerčnej cieľovej skupine 12-54 vynikajúci rating 6,8 % a nadpriemerný trhový podiel 27,7 %. Konkurenčný seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel iba 13,3 %.

Dano Dangl, Michal Hudák a Adela Vinczeová v šou 2 na 1  |  FOTO:  TV Markíza

Večer plný prekvapení, pozitívnych emócií a najmä skvelej zábavy si doslova podmanil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou 2 na 1 zabezpečili trhový podiel až 45,4 %.

Včerajšie vydanie úspešného pôvodného formátu, do ktorého prišli Michala Hudáka prekvapiť aj česká spevácka hviezda Lucie Bílá, moderátor Marcel Forgáč či herec Lukáš Latinák, pritiahlo k obrazovkám celkovo 398-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania malo dosah dokonca až na 741-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Diváci a diváčky sa môžu tešiť na ešte jednu novú epizódu 2 na 1, jej hostkou bude populárna herečka Jana Kovalčíková, ktorá aktuálne účinkuje aj vo veľkolepej tanečnej šou Let’s Dance.

Najsledovanejšími spravodajskými programami na trhu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie TV Markíza – Televízne noviny (rating 6,6 %/share 27,9 % v CS 12-54) a Počasie (rating 6,6 %/share 25,3 % v CS 12-54).

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patrilo relácii Počasie celkové stredajšie prvenstvo, keď si ju nenechalo ujsť 457-tisíc divákov. Predchádzajúce Televízne noviny sledovalo 445-tisíc divákom, pričom zasiahli až 748-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila televízia Dajto s kultovým komediálnym seriálom Susedia (rating 1,7 %/share 6,5 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,6 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,5 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne