10.3 C
Bratislava
streda, 17. apríla 2024

Značka Targa Florio prichádza s novými tonikmi a v aktuálnej kampani vzdáva hold legendárnej pretekárke Eliške Junkovej

Najčítanejšie

Značka Targa Florio, známa vďaka limonádam zo sicílskych citrusov, rozširuje svoje portfólio o nový rad prémiových tonikov. Tie sú opäť vyrobené z poctivých surovín zo Sicílie. Uvedenie novinky na trh podporí kampaň oslavujúca hrdinov legendárnych automobilových pretekov Targa Florio, vrátane známej československej pretekárky Elišky Junkovej.

Cieľom kampane s hlavným mottom „Chuť víťazstva nevyprchá“ je priblížiť značku mladým spotrebiteľom a predstaviť reálne príbehy hrdinov, ktorí stoja za úspechom sicílskych pretekov Targa Florio. „Targa Florio bola neuveriteľne náročná, išlo o automobilový okruh v horskom teréne so stovkami ostrých zákrut. Preteky sú pre nás symbolom hrdinstva, odvahy a výnimočnosti. Našou značkou vzdávame hold všetkým pretekárom aj ich spolupracovníkom, ktorí sa tohto legendárneho sicílskeho okruhu zúčastnili,“ vysvetľuje Oľga Kubíková, senior brand manažérka značky Targa Florio, ktorá stojí za uvedením novinky na trh.

Jednu z hlavných úloh v reklamnom spote si zahral 83-ročný Gérard Larrousse, francúzsky víťaz Targa Florio 1974 a dvojnásobný víťaz 24 Hours of Le Mans.

„Automobilových pretekárov často považujeme za hrdinov. Reprezentujú pre nás ľudské hodnoty, ako je odvaha, sila a talent. Príbehom pretekárky Elišky Junkovej som bol unesený a myslím, že chytí za srdce aj každého fanúšika Targy Florio. Je dôležité, aby mladí ľudia neprestávali mať svoje sny a ideály, hlavne v dnešnom drsnom svete,“ uvádza Gérard Larrousse.

V úlohe mladej mechaničky, ktorá našla svoju lásku vo svete motorizmu, sa vo videu objavila aj slovenská herečka Petra Dubayová. Aj keď v reálnom živote Petra rýchlym autám a pretekárskym okruhom neholduje, vôňa benzínu jej nevadí a v spote sa jej idolom stala legendárna československá pretekárka Eliška Junková, ktorá sa vo svojej dobe mohla pýšiť titulom najrýchlejšej ženy sveta.

Spot sa natáčal začiatkom júna v rodinnej dielni v Bratislave. Autorom konceptu a kreatívnej myšlienky kampane je agentúra Mannschaft, produkciu zabezpečila spoločnosť Hitchhiker Films. „Málokedy sa stáva, že by značka, pre ktorú pripravujeme kampaň, bola úzko spojená s nejakým skutočným príbehom alebo udalosťou, ako je to v prípade Targy Florio. Potešilo nás, že príbeh okolo značky je plný ľudskosti a emócií, na ktorých sa dá stavať. Keď k tomu navyše pridáte aj kvalitný produkt, je radosť na takomto zadaní pracovať,“ vysvetľuje Adam Marčan, Creative Director z agentúry Mannschaft.

„Celá príprava kampane prebiehala od začiatku v úzkej spolupráci s rodinou Elišky Junkovej, ktorá mala veľkú radosť z nášho záujmu o Eliškinu osobnosť a šírenie jej odkazu,“ doplnil Adam Marčan.

Práve jedinečný Eliškin príbeh a jej nevídané úspechy boli pri príprave kampane hlavnou inšpiráciou. „Robí nám naozaj veľkú radosť, že značka Targa Florio pomáha šíriť odkaz našej babičky, Elišky Junkovej, ktorá patrí k legendám československej automobilovej histórie. Dúfame, že kampaň pomôže šíriť jej dobré meno, hlavne medzi mladou generáciou, ktorá jej príbeh ešte veľmi nepozná,“ uvádza Markéta Šonková, vnučka Elišky Junkovej, spoločne so svojím manželom Zbyňkom Šonkom.

Komunikačná kampaň s televíznym spotom pobeží na obrazovkách českých TV staníc až do polovice septembra, na Slovensku bude spot súčasťou digitálnej kampane. Okrem toho sa spotrebitelia zoznámia s príbehmi hrdinov aj na sociálnych sieťach značky (Facebook, Instagram a Youtube), kde sa môžu počas letných mesiacov zapojiť do súťaže o produkty a tričká s podobizňou Elišky Junkovej. Reklamu doplní aj PR, ktorá myšlienku kampane ďalej rozvíja s dôrazom na výnimočnú osobnosť slávnej pretekárky.

Toniky Targa Florio

Novinka je dostupná vo dvoch variantoch – klasický tonik a jemnejší ružový tonik. Spoločnou surovinou pre oba toniky je morská soľ z bohatých sicílskych vôd, ktorá neodmysliteľne patrí k pokladom ostrova. Tonica Originale obsahuje rýdzu morskú soľ v kombinácii so sicílskym vavrínom pravým. Tonica Rosa, ružový tonik, kombinuje morskú soľ s kvetom ruže stolistej, ktorá je rozpoznateľná v jeho jemnej vôni.

„Oba toniky sú sladené výhradne trstinovým cukrom, ktorý je pre Sicíliu typický. Chuť oboch verzií je dotvorená príjemnou horkosťou prírodného chinínu. Vďaka vzájomnému prepojeniu týchto protichodných chutí vznikol jedinečný a osviežujúci nealkoholický nápoj, ktorý dopĺňa prémiové portfólio spoločnosti Kofola,“ uvádza Jana Klimková, manažérka značky Targa Florio.

Novinky sú už dostupné ako na slovenskom, tak aj na českom trhu. V tradičnom a modernom trhu budú k dispozícii v plechovke 330 ml. V hoteloch, kaviarňach a reštauráciách budú dostupné v dizajnových sklenených fľaškách s objemom 250 ml.

zdroj: Kofola/1st CLASS AGENCY

Vizitka kampane:

Klient: Kofola ČeskoSlovensko a.s. – Oľga Kubíková a Jana Klimková
Agentúra: Mannschaft
Associate Strategy Director: Adam Marčan, Matúš Kvas
Creative Director: Adam Marčan, Matúš Kvas
Art Director Senior: Adam Marčan
Copywriter: Roman Krmášek, Matúš Kvas
Account Manager: Adam Marčan, Veronika Tóthová
Produkcia: Hitchhiker Films

Slovenská verzia spotu: Targa Florio – Chuť víťazstva nevyprchá

Česká verzia spotu: Targa Florio – Chuť vítězství nevyprchá

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne