10.3 C
Bratislava
streda, 17. apríla 2024

ZNAČKA

Kofola

Kofola predstavila nové logo. Zmenia sa fľaše aj etikety

Kofola, jedna z tradičných československých značiek s viac ako šesťdesiatročnou históriou, dostáva po rokoch nový impulz. Mení sa logo aj celé portfólio značky, vrátane...

Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi

Plná hrozna, iskrivej chuti a hravých bubliniek. Taká je Vinea, ktorá už 50 rokov prináša osvieženie v originálnom spojení hroznovej šťavy s bazou. Ako...

Rodinná nápojárska firma vstupuje do nového biznisu. Prevádzkovať bude automaty na teplé aj studené nápoje a snacky

Kofola ČeskoSlovensko a. s. kúpila 49 % podiel v spoločnosti MIXA VENDING s.r.o., ktorá sa zameriava na prevádzku nápojových a potravinových automatov. Vzniká tak...

Kofola sa usiluje o ďalšie tradičné značky. Oznámenou akvizíciou chce vstúpiť do pivného segmentu s regionálnou pôsobnosťou

Kofola ČeskoSlovensko kupuje väčšinový podiel v spoločnosti Pivovary CZ Group, ktorá rozvíja tradičné značky pív Holba, Zubr a Litovel. Nápojárska rodina tak môže na...

Nápojárska spoločnosť Kofola sa stane majiteľom jablčných sadov v Česku a spolumajiteľom kávových plantáží v Kolumbii

Po tom, čo sa rodinná nápojárska spoločnosť Kofola začala pred pár rokmi intenzívne venovať pestovaniu a spracovaniu bylín v Rajeckej doline, rozhodla sa teraz...

Značka Targa Florio prichádza s novými tonikmi a v aktuálnej kampani vzdáva hold legendárnej pretekárke Eliške Junkovej

Značka Targa Florio, známa vďaka limonádam zo sicílskych citrusov, rozširuje svoje portfólio o nový rad prémiových tonikov. Tie sú opäť vyrobené z poctivých surovín...

K Láskyplnému piatočku sa pridávajú aj Tatry Mountain Resorts. Originálny benefit chce zaviesť aj ďalších 50 firiem a tisíce zamestnancov

K aktivite Láskyplný piatoček, s ktorou nedávno prišla spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko, sa pridávajú aj ďalšie veľké československé firmy - spoločnosť Tatry Mountain Resorts a...

Napriek poklesu trhu sa Kofole darí držať sa plánu

K dobrému výsledku v prvom štvrťroku prispeli nielen stabilizované ceny energií, vnútorná nákladová disciplína, ale aj zvyšujúca sa obľuba čerstvých štiav a zdravých pokrmov...

Slováci majú málo času na vzťahy. Kofola zavádza „Láskyplný piatoček“ – jeden deň voľna na lásku

Slováci aj Česi trávia so svojimi partnermi len dve a pol hodiny denne1, z toho väčšinu času zaberú rutinné činnosti či starostlivosť o domácnosť....

Kampaňou „Láskyplný piatoček“ Kofola upozorňuje na nedostatok lásky v spoločnosti a vyzýva, aby páry spolu trávili viac kvalitného času

Tradičná československá značka a s ňou rovnomenná firma tento rok prichádza s inšpiratívnym krokom. Originálnou cestou upozorňuje na potrebu lásky v spoločnosti. So zmenou...

Najnovšie