21.5 C
Bratislava
utorok, 25. júna 2024

Neskrývajme svoje vzťahy len do online sveta. Kofola vyzýva k starostlivosti o lásku a k vzájomnému dotýkaniu

Najčítanejšie

Údolie zimomriavok, Veľký bozkávací okruh, Nežná rovinka, Hora bubliniek… Všetky tieto miesta si pýtajú dotyk nášho partnera. Po tom, čo Kofola začala vlani inšpirovať páry k tomu, aby spolu trávili viac času a starali sa tak o svoju lásku, tento rok sa zamerala práve na dotyky.

Aj tie sú totiž podľa odborníkov nesmierne dôležité na utužovanie vzájomných vzťahov! Tisícky dotykov venujeme priemerne každý deň mobilom namiesto toho, aby sme objatím alebo bozkom potešili milovanú osobu. A to chce originálna československá značka zmeniť.

„Mobilov sa dotýkame stále viac. Dozvedeli sme sa, že priemerný Čech či Slovák venuje každý deň 2,5 hodiny scrollovaniu po obrazovke svojho mobilu alebo tabletu, čo v prepočte znamená približne 2 600 dotykov. A to nás šokovalo. Preto sme sa rozhodli tento rok obohatiť našu myšlienku Láskyplných piatočkov o novú výzvu: poďme sa viac dotýkať a zvýšiť si tak hladinu oxytocínu, hormónu lásky! Tento rok preto prichádzame s Láskyplným piatočkom plným dotykov,” vysvetľuje Lenka Tenglerová, manažérka značky Kofola.

„Z mnohých odborných výskumov vieme, že intímne dotyky majú inú kvalitatívnu hodnotu ako dotyky formálne. Objatia, bozky alebo masáže môžu nielen znižovať hladiny stresových hormónov a zlepšovať celkové zdravie, ale vďaka vyplavovaniu oxytocínu, často označovaného ako „hormón lásky“, posilňujú aj puto a dôveru medzi partnermi a podporujú pocit blízkosti a bezpečia. A to sa samozrejme nemôže stať, ak svoje vzťahy skryjeme do online virtuálneho prostredia, kde hrajú prím naše predstavy a fantázie, ktoré nemajú s realitou nič spoločné,” uvádza párový terapeut Jan Vojtko.

A aby Kofola ešte viac ľudí motivovala dotýkať sa, na celé leto spúšťa v gastroprevádzkach aktivitu Kofola za pusu. Každý, kto si v piatok vo vybraných prevádzkach objedná Kofolu a dá si pred obsluhou pusu so svojou drahou polovičkou, dostane ďalšiu Kofolu zdarma. Veď aj bozk je forma dotyku.

Kofolu za pusu ponúkajú vybrané podniky vždy v piatok už od 31. mája, a piatočky plné bozkov, Kofoly a lásky budú trvať až do 31. augusta. Akcia je obmedzená na jednu Kofolu na osobu a platí do vyčerpania zásob danej prevádzky. V ďalších zhruba 3000 podnikoch budú dostupné špeciálne tetovačky, vďaka ktorým si ľudia môžu jednoducho označiť svoje obľúbené miesta na láskyplné dotyky.

Zoznam zapojených gastro podnikov je dostupný na obsahovom webe www.kofola.sk/laskyplnakofola. Každý si tu môže navyše vytvoriť aj vlastnú Kofoláskovú mapu dotykov, vďaka ktorej ľahko popíše a so svojou polovičkou nazdieľa svoje obľúbené miesta na dotyky offline.

Láskyplný piatoček je dlhodobou komunikačnou kampaňou Kofoly, ktorá má posilniť vzťahy medzi ľuďmi. Odštartovala minulý rok, kedy rodinná nápojárska spoločnosť darovala svojim zamestnancom deň voľna na lásku nad rámec bežnej dovolenky a motivovala k tomuto kroku aj ďalšie firmy. Originálnu žiadosť o Láskyplný piatoček, ktorú môžu ľudia vytvoriť na mieru svojim zamestnávateľom, sprístupnila na webe, rovnako ako aj zoznam firiem, ktoré sa k iniciatíve doposiaľ pripojili. Láskyplný piatoček bude Kofola aj tento rok rozvíjať vo všetkých svojich komunikačných kanáloch, ale pre niekoľko šťastných párov zorganizuje zase aj svadbu na letných festivaloch.

Pozrite si vizuály kampane:

 

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne