5.9 C
Bratislava
streda, 24. apríla 2024

ZNAČKA

1st CLASS AGENCY

Kaufland spúšťa registráciu 6. ročníka Čerstvých hlavičiek, do škôl aj škôlok opäť prinesie ovocie a zeleninu

Registrácia pre nový ročník Čerstvých hlavičiek práve štartuje, v termíne od 7. 3. do 31. 3. 2024 sa doň môžu prihlásiť všetky materské aj...

Neviete, kam s použitým kuchynským olejom? Existuje jednoduché a praktické riešenie

Rodičia a deti zapojené do projektu "Olejko chráni prírodu" nosia použitý kuchynský olej a tuky jednoducho ráno do škôlky či školy. Zlozvyk domácností vylievať...

Na začiatku takmer nedostatkový tovar, po 50 rokoch od prvej predanej fľaše hviezda medzi hroznovými nápojmi

Plná hrozna, iskrivej chuti a hravých bubliniek. Taká je Vinea, ktorá už 50 rokov prináša osvieženie v originálnom spojení hroznovej šťavy s bazou. Ako...

Spoločnosť Kaufland bodovala na CEE Retail Awards vo Varšave, cenu si odniesla aj slovenská predajňa postavená z dreva

Unikátny zelený Kaufland v mestskej časti Bratislava - Záhorská Bystrica si všimli aj medzinárodní experti v oblasti nehnuteľností. Získal titul „Malý maloobchodný projekt roka“...

Veganuár už je tu. V Kauflande na zákazníkov čakajú stovky rastlinných produktov

Prvý mesiac v roku už celé desaťročie patrí vegánstvu, a to nielen vo svete, ale aj na Slovensku. Ako však nahradiť mäso, vajcia, mlieko...

Značka Targa Florio prichádza s novými tonikmi a v aktuálnej kampani vzdáva hold legendárnej pretekárke Eliške Junkovej

Značka Targa Florio, známa vďaka limonádam zo sicílskych citrusov, rozširuje svoje portfólio o nový rad prémiových tonikov. Tie sú opäť vyrobené z poctivých surovín...

Kaufland spúšťa hlasovanie o moderné K parky, zoznam víťazov má v rukách verejnosť

Už dva roky vyrastajú naprieč celým Slovenskom atraktívne K Parky, ktoré pre deti a tínedžerov stavia obchodný reťazec. V 3. ročníku projektu sa o...

Reťazec Kaufland podporuje férové obchodovanie, výrazne zvýšil podiel fairtrade výrobkov

V porovnaní s rokom 2021 stúpol v jeho predajniach počet takéhoto zodpovedného tovaru o 23,4 percenta, pričom vlani obchodný reťazec ponúkal 169 výrobkov s...

Výsledky hlasovania v Čerstvých hlavičkách už poznáme

O víťazoch 5. ročníka úspešného projektu spoločnosti Kaufland rozhodlo viac ako 1 700 000 hlasov od 86 080 hlasujúcich. Aj vďaka nim sa deti...

Slováci majú málo času na vzťahy. Kofola zavádza „Láskyplný piatoček“ – jeden deň voľna na lásku

Slováci aj Česi trávia so svojimi partnermi len dve a pol hodiny denne1, z toho väčšinu času zaberú rutinné činnosti či starostlivosť o domácnosť....

Najnovšie