20.8 C
Bratislava
pondelok, 20. mája 2024

Martin Pipek sa stal novým marketingovým riaditeľom HONOR pre Slovensko a Českú republiku

Najčítanejšie

Skúsený marketér Martin Pipek nastúpil na pozíciu marketingového riaditeľa HONOR pre Slovensko a Českú republiku. Jeho úlohou bude budovanie tejto globálnej technologickej značky na lokálnych trhoch, nastavenie stratégie pre sociálne siete a dohľad nad PR.

Martin Pipek svoje mnohoročné skúsenosti s marketingom v oblasti smartfónov získal v spoločnostiach Xiaomi a Huawei, kde mal na starosti rôzne marketingové kampane, kampane na sociálnych sieťach, spolupráce s influencermi, organizovanie eventov a PR. Ako Chief Technical Officer následne okrem iného organizoval školenia o nových produktoch.

Martin Pipek je doslova nadšenec mobilných telefónov. Prvý mobilný telefón dostal v roku 1999 a od tej doby vyskúšal a otestoval stovky ďalších telefónov od rôznych značiek. Medzi jeho záľuby patrí fotografovanie, a nielen smartfónom, najmä pri cestovaní.

Martin Pipek k svojej novej pozícii uviedol: „Česká republika a Slovensko sú z pohľadu smartfónov veľmi zaujímavé a rýchlo rozvíjajúce sa trhy. Mojou prioritou v tejto novej pozícii bude predovšetkým sústrediť sa na zvýšenie pozitívneho povedomia o značke HONOR a tiež ukázať, aké inovácie spoločnosť HONOR chystá a prináša na oba trhy, nielen v oblasti smartfónov. Teší ma, že môj nástup je práve v čase, keď bol predstavený najtenší skladací telefón na svete HONOR Magic V2.“

Spoločnosť HONOR je popredným svetovým dodávateľom smart zariadení. Jej cieľom je stať sa globálnou ikonickou technologickou značkou a prostredníctvom svojich výkonných produktov a služieb vytvárať nový inteligentný svet pre každého. Zameriava sa na výskum a vývoj a snaží sa vyvíjať technológie, ktoré ľuďom po celom svete umožňujú ísť ďalej a dávajú im slobodu dosiahnuť viac. HONOR ponúka množstvo vysoko kvalitných smartfónov, tabletov, notebookov a nositeľných zariadení, ktoré vyhovujú každému rozpočtu. Vďaka svojmu portfóliu inovatívnych, prémiových a spoľahlivých produktov umožňuje ľuďom stať sa lepšou verziou seba samých.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne