Ringier Slovakia Media sa stal jediným vlastníkom športového portálu Šport.sk, potom ako odkúpil tretinový minoritný podiel v Šport.sk od spoločnosti Šport Press.
Akvizícia je ďalším krokom pre Šport.sk pri implementácií úspešnej stratégie skupiny Ringier Sports Media Group (RSMG). V rámci zmien, spustil Šport.sk už v priebehu roka novú generáciu webu.
Súčasťou novej stratégie je aj výrazné zvýšenie kvality pokrytia športových udalostí, so zameraním na komplexné predzápasové spravodajstvo, doplnené o detailné informácie počas zápasov, vrátane výsledkov a analýz.
Šport.sk už využíva inovatívny redakčný systém Sportal 365, ktorý využívajú veľké športové redakcie po celom svete, vrátane tímov skúsených športových novinárov a mediálnych profesionálov. Vďaka tomuto systému dokážu prinášať jedinečné a hodnotné informácie pre čitateľov, športových fanúšikov, ako aj inzerentov.
„Športové spravodajstvo prešlo vo svete za posledné roky veľkou transformáciou. Preto ma teší, že sme súčasťou modernej stratégie Ringier Sports Media Group, ktorá na tieto zmeny správne reaguje. S podporou RSMG, ponúkneme našim čitateľom nielen najrýchlejšie, ale aj najlepšie a najkvalitnejšie spojenie s ich obľúbenými športami. Vďaka celoeurópskej spolupráci v RSMG vieme našim čitateľom ponúknuť kvalitnejší obsah, ako kedykoľvek predtým, s novým zameraním na špeciálne videoformáty. Chceme im tak otvoriť dvere k tajomstvám jednotlivých športov a nechať ich nahliadnuť do šatní ich obľúbených tímov a športovcov,“ povedal Tomáš Doubrava, Managing Director Šport.sk.
„Víziou RSMG je ponúknuť fanúšikom najpokročilejší športový zážitok 21. storočia. Tešíme sa, ako sa vyvíja stratégia RSMG na Šport.sk. Spoločne ponúkneme slovenským športovým fanúšikom bohatý športový obsah, kombinovaný s možnosťami individuálneho nastavenia a vernostnými nástrojmi pre čitateľov, založených na redakčnom systéme Sportal 365. Som presvedčený, že vďaka tomu získa Šport.sk množstvo ďalších čitateľov,“ povedal Robin Lingg, Predseda predstavenstva riaditeľov, Ringier Sports Media Group.
Ringier Sports Media Group (RSMG)
Od svojho založenia v roku 2022 spája RSMG popredné športové médiá s inovatívnou globálnou technológiou. S 10 značkami v 8 európskych krajinách RSMG osloví každý mesiac 300 miliónov športových fanúšikov. V jednotlivých médiách pracuje viac ako 200 novinárov, ktorí každý deň vytvoria viac ako 1 000 obsahových článkov, čím oslovia 30 miliónov užívateľov denne.
RSMG neustále a strategicky investuje do sektora športových médií s cieľom dosiahnuť popredné globálne postavenie prostredníctvom konsolidácie líderských značiek digitálnych športových médií.
Medzi tieto značky v súčasnosti patria Sportal Media Group v Bulharsku s Sportal.bg a Sportal365, gsp.ro v Rumunsku, sportal.rs v Srbsku, sportal.hu v Maďarsku, Šport.sk na Slovensku, sportal.gr v Grécku, A Bola v Portugalsku a Sportnieuws.nl v Holandsku.
Strategická investícia do britskej spoločnosti LiveScore Group a spoločná firma vytvorená s holandskou DPG Media Group podčiarkujú globálne ambície RSMG.
(ts)