10.4 C
Bratislava
utorok, 23. apríla 2024

Úspešný víkend pre RTVS: Pôvodný historický seriál RTVS Čas nádejí s historickými úspechmi

Najčítanejšie

RTVS bola aj minulý týždeň lídrom v sledovanosti v prime-time od piatku do nedele. Okrem zábavných relácií u divákov bodovalo aj finále pôvodného historického seriálu Čas nádejí. Posledná epizóda sa v nedeľu stala celkovo najsledovanejším programom dňa, keď k televíznym obrazovkám Jednotky prilákala až 515.000 divákov.

Čas nádejí sa môže pochváliť historicky najlepším štartom z pôvodných seriálov RTVS (532.000 divákov), najvyšším priemerným podielom na trhu spomedzi pôvodných seriálov RTVS (24 % v cieľovej skupine 12+) a celkovo ide o druhý najúspešnejší pôvodný seriál RTVS s priemernou sledovanosťou až 513.000 divákov.

V nedeľu 25. februára ponúkla RTVS divákom na Jednotke poslednú epizódu pôvodného 8-dielneho historického seriálu Čas nádejí. V prime-time si ju pozrelo až 515.000 divákov pri trhovom podiele 24,9 % v cieľovej skupine 12+, čo je najvyšší trhový podiel zo všetkých pôvodných seriálov RTVS.

Čas nádejí dominoval aj v cieľovej skupine 13-55 s trhovým podielom 19,9 %. Relácia sa tak stala celkovo najsledovanejším programom dňa. Po seriálovej premiére ponúkla Jednotka neskôr večer dokumentárny cyklus Opri sa o mňa, ktorý si pozrelo 158.000 divákov pri trhovom podiele 9,8 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Diváckemu záujmu sa tešila aj politická diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú si na Jednotke a RTVS :24 pozrelo celkom až 467.000 divákov a stala sa tak celkovo najsledovanejšou nedeľnou politickou diskusnou reláciou. Na Jednotke si ju nenechalo ujsť až 410.000 divákov pri trhovom podiele 32,5 % v cieľovej skupine 12+.

Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 57.000 divákov pri trhovom podiele 4,5 % v univerzálnej cieľovej skupine. Nasledovala publicistická relácia Občan za dverami s Patrikom Hermanom, ktorá v silnej konkurencii dosiahla sledovanosť až 221.000 divákov pri trhovom podiele 16,7 % v cieľovej skupine 12+.

Záujmu divákov sa v nedeľu podvečer tešila aj nová relácia RTVS Veľkou lyžicou. Premiérovú epizódu si v silnej konkurencii nenechalo ujsť 207.000 divákov pri trhovom podiele 12,2 % v cieľovej skupine 12+.

Formáty RTVS zaznamenali vysokú sledovanosť aj počas predchádzajúcich dní. V piatok si premiérovú epizódu 14. série súťažnej šou Milujem Slovensko na Jednotke pozrelo 350.000 divákov pri trhovom podiele až 19,3 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola trhovým lídrom.

Diváci si pozreli aj premiérovú epizódu novej série cestopisnej relácie Cestou necestou, ktorú si nenechalo ujsť 215.000 divákov pri trhovom podiele 14,7 % v univerzálnej cieľovej skupine a v danom čase bola taktiež jednotkou na trhu. Na Dvojke si neskôr večer premiérovú epizódu talkšou Trochu inak s Adelou pozrelo 78.000 divákov pri trhovom podiele 5,9 % v cieľovej skupine 12+.

V sobotu večer oslovila Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú sledovalo 434.000 divákov pri trhovom podiele 22,8 % v univerzálnej cieľovej skupine a relácia sa tak stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú si pozrelo až 356.000 divákov pri trhovom podiele 21,2 % v cieľovej skupine 12+ a rovnako bola v danom čase lídrom sledovanosti. V noci ponúkla Jednotka divákom reprízu relácie Hit roka, ktorú sledovalo 173.000 divákov pri trhovom podiele 16,3 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne