17.8 C
Bratislava
štvrtok, 13. júna 2024

Prestížne ocenenie Slovak Superbrands získal reťazec Kaufland už desiaty raz

Najčítanejšie

Reťazec opäť potvrdil svoje výnimočné postavenie na trhu a ocitol sa na zozname elitných značiek. Titul Slovak Superbrands, ktorý pravidelne udeľujú experti aj na základe prieskumu od renomovanej agentúry Incomind, dostal Kaufland už desiatykrát.

Uznávaní slovenskí odborníci z oblasti marketingu, reklamy, komunikácie, biznisu aj médií v projekte Superbrands Awards každoročne hodnotia firmy podľa vopred stanovených kritérií ako znalosť a budovanie značky, prestíž či inovácie. Členovia komisie Brand Council aj tento rok potvrdili, že Kaufland Slovenská republika je na slovenskom trhu výnimočnou značkou a udelili mu renomované ocenenie Superbrands.

„Vybudovať úspešnú značku trvá roky. O to viac nás titul Slovak Superbrands teší a už desiaty raz je potvrdením, že na Slovensku patríme medzi super značky,“ vysvetľuje Lucia Vargová, hovorkyňa Kaufland Slovenská republika v.o.s.

„Takáto pozitívna spätná väzba dokazuje, že v našich aktivitách ideme správnym smerom, no je to zároveň záväzok, aby sme sa neustále zlepšovali. Len tak sa môžeme ako spoločnosť posúvať a prinášať tú najvyššiu kvalitu zákazníkom, zamestnancom aj obchodným partnerom.“

Program Superbrands vznikol vo Veľkej Británii a považuje sa za nezávislú globálnu autoritu, ktorá hodnotí a oceňuje obchodné spoločnosti, pričom tie najlepšie z najlepších vyberá v 90 krajinách. Značku s pečaťou Superbrands zaraďuje medzi spoločnosti s výnimočným postavením, potvrdzuje jej vysoký kredit a zároveň spotrebiteľom uľahčuje každodenné rozhodovanie pri nakupovaní.

Prestížny titul od odbornej verejnosti však nie je jediným úspechom reťazca. Pravidelne boduje aj v zozname najlepších zamestnávateľov na slovenskom i európskom trhu. Potvrdzujú to aj ocenenia Top Employer Europe 2024 a Top Employer Slovensko 2024, ktoré udeľuje na základe nezávislého externého auditu medzinárodná organizácia Top Employers Institute. Kaufland, ktorý má na Slovensku 79 predajní a pracuje v ňom vyše 7 800 zamestnancov, svoje umiestnenie medzi najlepšími zamestnávateľmi obhájil už šiestykrát.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne