Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ešte ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou bol do roku 2023 portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Šéfredaktorom je Mgr. Marián Luha.
Už v marci 2023 Bratislavský Večerník priniesol informáciu o chystanej výstavbe novej predajne reťazca Lidl na Púchovskej ulici v Rači. Aktuálne reťazec hľadá na...
Značka Pepsi sa s futbalom spája dlhodobo. Tento rok chystá Pepsi spotrebiteľskú súťaž o mimoriadne atraktívne ceny a limitovanú edíciu plechoviek s Messim a...
Spoločnosť McDonald´s vo štvrtok 11. apríla na Slovensku oficiálne predstavila koncept reštaurácií novej generácie. Prvé tri reštaurácie, ktoré spustili inovovanú prevádzku, sú v Bratislave....
Spoločnosť Kaufland pripravila novú komunikačnú kampaň „Jedlo je...“, prostredníctvom ktorej predstaví, ako rôzne môžeme vnímať jedlo.
Jej cieľom je poskytnúť úplne nový pohľad na neoddeliteľnú...
Hrnčeky Starbucks s lokálnym dizajnom sú obľúbeným zberateľským fenoménom po celom svete. Krátko po otvorení prvej slovenskej kaviarne Starbucks tak bolo možné kúpiť si...