18.3 C
Bratislava
piatok, 29. marca 2024

RUBRIKA

Reťazce

Vedľa hostinca Kolečko na Hybešovej ulici má vzniknúť stánok s občerstvením pri zastávke električky, na mieste bývalej trafiky

V utorok 26. marca sa uskutočnilo zastupiteľstvo mestskej časti Rača v historickej budove Nemeckého kultúrneho domu, na ktorom poslanec Peter Pilinský poukázal na kandidatúru...

Royal Crown Cola má novú kampaň od WMC Grey, vracia sa ku tradičným koreňom

https://youtu.be/TRdmFqY1LGw Kofola ČeskoSlovensko a WMC Grey prichádzajú s novou kampaňou pre značku Royal Crown Cola. Po úspešnom minuloročnom rebrandingu je komunikácia opäť založená na autenticite...

Pod značkou Slovenská farma nájdu zákazníci v predajniach reťazca BILLA čerstvé produkty vo viacerých kategóriách

Pestrá a vyvážená strava je základom zdravého životného štýlu a dobrej kondície. Dlhodobým celoeurópskym trendom v oblasti výživy je dôraz na čerstvosť, kvalitu a...

COOP Jednota nahrádza slamky, plastové tyčinky do uší a plastový riad novým ekologickým variantom

Najväčšia maloobchodná sieť na Slovensku COOP Jednota pokračuje v environmentálnych opatreniach a vo svojich predajniach nahrádza slamky, plastové tyčinky do uší a plastový riad...

Tesco Finančné služby pokračujú v „ovocnej“ kampani

„Produkciu kampane má na starosti Gate 78, zastrešila ju kreatívna agentúra Ogilvy a beží v televíziách skupiny Prima a skupiny Barrandov. Idea kampane pokračuje...

Až 80 % Slovákov využíva internet. Najviac sú online stredoškoláci

Čoraz viac Slovákov využíva internet na súkromné či pracovné účely. V roku 2018 ich bolo až 80 %. Z toho najdigitálnejší sú mladí ľudia...

Najviac slovenských potravín spomedzi obchodných reťazcov ponúka COOP Jednota. Potvrdil to prieskum SPPK

Najväčšia maloobchodná sieť COOP Jednota ponúka najviac slovenských potravín spomedzi všetkých reťazcov. Potvrdil to aj každoročný prieskum Slovenskej poľnohospodárskej a potravinárskej komory (SPPK). Podľa štatistík...

Potraviny KRAJ spojili sily so známymi influencermi Silviou Križanovou a Milanom Bardúnom

Maloobchodná sieť KRAJ má nových ambasádorov. Influenceri Silvia Križanová, a.k.a. sisa_kr a Milan Bardún, a.k.a. milan_bezmapy budú prispievať k vyššej informovanosti o regionálnych a zdravých...

Rajo nasadilo kampaň z dielne agentúry Socialists pre Hustý tradičný jogurt

Slovenský trh sa v poslednom období výrazne mení. Kým donedávna bolo pre spotrebiteľov najlepšie len to najmodernejšie, teraz sa naopak vracajú k slovenským koreňom...

Datart sa na Slovensku prostredníctvom firmy Elektrosped úspešne zapojil do skupiny HP Tronic

Fúzia spoločnosti Datart so skupinou HP Tronic prebehla v minulom roku úspešne. Tržby Datartu v roku 2018 dosiahli viac ako 292 mil. EUR, medziročne...

Až 74 % Slovákov nakupuje privátne značky pravidelne. Značka Clever je najznámejšou spontánne menovanou privátnou značkou

Nákupné chute a správanie zákazníkov podliehajú trendom a rokmi sa vyvíjajú. Odzrkadľuje sa to v každom segmente, privátne značky nevynímajúc. Ich popularita rastie z...

Aktuálne