Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ešte ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou bol do roku 2023 portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Šéfredaktorom je Mgr. Marián Luha.
V utorok 26. marca sa uskutočnilo zastupiteľstvo mestskej časti Rača v historickej budove Nemeckého kultúrneho domu, na ktorom poslanec Peter Pilinský poukázal na kandidatúru...
https://youtu.be/TRdmFqY1LGw
Kofola ČeskoSlovensko a WMC Grey prichádzajú s novou kampaňou pre značku Royal Crown Cola. Po úspešnom minuloročnom rebrandingu je komunikácia opäť založená na autenticite...
Pestrá a vyvážená strava je základom zdravého životného štýlu a dobrej kondície. Dlhodobým celoeurópskym trendom v oblasti výživy je dôraz na čerstvosť, kvalitu a...
Najväčšia maloobchodná sieť na Slovensku COOP Jednota pokračuje v environmentálnych opatreniach a vo svojich predajniach nahrádza slamky, plastové tyčinky do uší a plastový riad...
„Produkciu kampane má na starosti Gate 78, zastrešila ju kreatívna agentúra Ogilvy a beží v televíziách skupiny Prima a skupiny Barrandov. Idea kampane pokračuje...
Najväčšia maloobchodná sieť COOP Jednota ponúka najviac slovenských potravín spomedzi všetkých reťazcov. Potvrdil to aj každoročný prieskum Slovenskej poľnohospodárskej a potravinárskej komory (SPPK).
Podľa štatistík...
Maloobchodná sieť KRAJ má nových ambasádorov. Influenceri Silvia Križanová, a.k.a. sisa_kr a Milan Bardún, a.k.a. milan_bezmapy budú prispievať k vyššej informovanosti o regionálnych a zdravých...
Slovenský trh sa v poslednom období výrazne mení. Kým donedávna bolo pre spotrebiteľov najlepšie len to najmodernejšie, teraz sa naopak vracajú k slovenským koreňom...
Fúzia spoločnosti Datart so skupinou HP Tronic prebehla v minulom roku úspešne. Tržby Datartu v roku 2018 dosiahli viac ako 292 mil. EUR, medziročne...
Nákupné chute a správanie zákazníkov podliehajú trendom a rokmi sa vyvíjajú. Odzrkadľuje sa to v každom segmente, privátne značky nevynímajúc. Ich popularita rastie z...