3.4 C
Bratislava
štvrtok, 8. decembra 2022

RUBRIKA

Reťazce

Andrej Bičan sa stal tvárou kampane na novú vodku NIČ (aktualizované)

Nová vodka v limitovanej sérii sa bude dať kúpiť výlučne v predajnej sieti veľkoobchodu METRO Cash & Carry. Vtipný koncept vytvoril pre liehovar Gas...

Billa pokračuje vo vydávaní svojho kulinárskeho magazínu

O produkciu obsahu magazínu sa po novom stará agentúra PR.Konektor. Vychádza v štvrťročnej periodicite. Aktuálne číslo vyšlo 14. marca. Hlavným obsahom čísla sú veľkonočné sviatky...

Diváci sa sťažovali na reklamu spoločnosti Lidl so včielkou Majou

Na Radu pre reklamu boli doručené viaceré sťažnosti divákov na reklamu spoločnosti Lidl agentúry Wiktor Leo Burnett v ktorej komunikujú výstavbu nových detských ihrísk...

Strana SKOK! má podobný marketing ako hobbymarket OBI (aktualizované)

Neoddeliteľnou súčasťou komunikácie značky je i jej tonalita. Všimli sme si, že aktuálna kampaň politickej strany SKOK! používa takmer podobný tone of voice, ako...

Lidl bude vydávať nový lifestyle magazín s názvom Správna voľba

Po spoločnosti Tesco, ktorá predstavila svoj Tesco magazín už v decembri 2015 bude vydávať svoj magazín aj obchodný reťazec Lidl. Volá sa Správna voľba...

Spoločnosť Billa má novú kampaň pre značku Clever. Výrobky Lidl a Kaufland v nej ožili

Spoločnosť Billa v novej porovnávajúcej kampani predstavuje filozofiu svojej diskontnej značky Clever. Kampaň porovnáva diskontnú značku Clever s výrobkami konkurenčných reťazcov Lidl a Kaufland....

Reportáž: Matyšák to robí úplne inak ako ostatní…

„Aj keď je obsluha skvelá a aj jedlo výborné, za všetkým by mal byť nejaký príbeh a ten si jednoducho nekúpite,“ hovorí riaditeľ hotela Matyšák,...

Rozhovor so šéfredaktorom Mediálne.sk – Tomášom Czwitkovicsom

Oslovil som so žiadosťou o rozhovor pre rubriku „mediálne desatoro“, novinára  Tomáša Czwitkovicsa (32), ktorý prináša na portál Mediálne.sk (založený v roku 2004) a tak i do mnohých našich životov užitočné informácie a...

Aktuálne