5.7 C
Bratislava
piatok, 19. apríla 2024

RUBRIKA

Reťazce

Reťazec Lidl plánuje otvoriť novú predajňu v Rači v druhej polovici roka, aktuálne hľadá predavačov

Už v marci 2023 Bratislavský Večerník priniesol informáciu o chystanej výstavbe novej predajne reťazca Lidl na Púchovskej ulici v Rači. Aktuálne reťazec hľadá na...

Tesco Finančné služby pokračujú v „ovocnej“ kampani

„Produkciu kampane má na starosti Gate 78, zastrešila ju kreatívna agentúra Ogilvy a beží v televíziách skupiny Prima a skupiny Barrandov. Idea kampane pokračuje...

Až 80 % Slovákov využíva internet. Najviac sú online stredoškoláci

Čoraz viac Slovákov využíva internet na súkromné či pracovné účely. V roku 2018 ich bolo až 80 %. Z toho najdigitálnejší sú mladí ľudia...

Najviac slovenských potravín spomedzi obchodných reťazcov ponúka COOP Jednota. Potvrdil to prieskum SPPK

Najväčšia maloobchodná sieť COOP Jednota ponúka najviac slovenských potravín spomedzi všetkých reťazcov. Potvrdil to aj každoročný prieskum Slovenskej poľnohospodárskej a potravinárskej komory (SPPK). Podľa štatistík...

Potraviny KRAJ spojili sily so známymi influencermi Silviou Križanovou a Milanom Bardúnom

Maloobchodná sieť KRAJ má nových ambasádorov. Influenceri Silvia Križanová, a.k.a. sisa_kr a Milan Bardún, a.k.a. milan_bezmapy budú prispievať k vyššej informovanosti o regionálnych a zdravých...

Rajo nasadilo kampaň z dielne agentúry Socialists pre Hustý tradičný jogurt

Slovenský trh sa v poslednom období výrazne mení. Kým donedávna bolo pre spotrebiteľov najlepšie len to najmodernejšie, teraz sa naopak vracajú k slovenským koreňom...

Datart sa na Slovensku prostredníctvom firmy Elektrosped úspešne zapojil do skupiny HP Tronic

Fúzia spoločnosti Datart so skupinou HP Tronic prebehla v minulom roku úspešne. Tržby Datartu v roku 2018 dosiahli viac ako 292 mil. EUR, medziročne...

Až 74 % Slovákov nakupuje privátne značky pravidelne. Značka Clever je najznámejšou spontánne menovanou privátnou značkou

Nákupné chute a správanie zákazníkov podliehajú trendom a rokmi sa vyvíjajú. Odzrkadľuje sa to v každom segmente, privátne značky nevynímajúc. Ich popularita rastie z...

Spoločnosť HEINEKEN Slovensko spustila novú digitálnu platformu pre HoReCa segment

Digitálna platforma Partner HEINEKEN je určená pre HoReCa zákazníkov, ktorým umožňuje jednoduchý online nákup produktov, získavanie aktuálnych informácií a pomáha k neustálemu rozvoju podnikov....

Prieskum: Slováci si dávajú novoročné predsavzatia. Tužia prestať fajčiť, schudnúť, či nestresovať sa

Posledné dni v roku sú bezpochyby spojené s bilancovaním roka uplynulého a s plánmi na rok nadchádzajúci. Práve na novoročné predsavzatia sa zameral prieskum,...

Výpredaje v Datarte odštartovali prekvapivo hneď v prvý sviatok vianočný. Slovné spojenie „Maxi výpredaj“ používala už pred rokmi Alza

Vianočné výpredaje v Datarte tento rok vypukli už v utorok 25. decembra. Pokryjú celý sortiment elektra aj príslušenstva a údajne dosiahnu až 70 %....

Aktuálne