12.7 C
Bratislava
streda, 28. februára 2024

RUBRIKA

Reťazce

BILLA je dobrý sused, záleží jej na zdraví detí

Sieť supermarketov BILLA pokračuje vo svojej aktivite „Dobrý sused“, ktorú najnovšie zrealizovala v Sládkovičove a Liptovskom Mikuláši. Žiakov základných škôl v mestách a obciach,...

Značka Mana má nový spot. Online kampaňou cieli na vyťažených ľudí v zamestnaní

Výrobca Heaven Labs, ktorý stojí za úspechom nutrične vyvážaného jedla Mana, predstavil svoju jesennú reklamnú kampaň. Originálne 3D video, v hlavnej roli s maskotom...

Tvárou nového spotu Dr.Max je hokejová legenda Marián Hossa

„Kto chce byť dobrý, musí začať skoro. Kto chce pomôcť, musí začať hneď,“ týmto sloganom končí nový spot spoločnosti Dr.Max, ktorým líder na trhu...

Kofolové prasiatko na Vianoce nebude opäť chýbať

"Hlavné je nikomu neprezradiť, že hviezdou Vianoc budem ja," mohol by hlásať prostoreký Zvonček. Vianočná komunikácia Kofoly vás totiž tento rok zavedie do života...

Obchodné reťazce sa spojili a spustili kampaň proti novej dani na potraviny

„Slovenská aliancia moderného obchodu chce aj konečným spotrebiteľom zrozumiteľnou formou vysvetliť, ako môže osobitný odvod ovplyvniť ich každodenné nákupy. V spolupráci s reklamnou agentúrou...

Spoločnosť Ryba Žilina spustila vianočnú kampaň „Legendárne Vianoce“

Najväčší výrobca tresky v majonéze spríjemňuje zákazníkom nákup tejto typicky slovenskej špeciality. Prostredníctvom novej súťaže dáva šancu hrať s unikátnym kódom na produkte o...

Automobilky ukážu v Avione vyše 50 noviniek

Najnovšie modely automobilov, simulátor bezpečnej jazdy či súťaž o auto na víkend si môžu fanúšikovia koní pod kapotou užiť na Autosalóne v bratislavskom AVIONE. Najväčšie...

V Prahe začal fungovať nový koncept – prvý online pivný výčap Peevo.cz

Peevo.cz vám načapuje do fľaše pivo z ponuky remeselných pivovarov, ktorých je v Prahe cez 400 a doručí ho až k vám v Prahe...

Slováci sú s nakupovaním cez internet spokojní, často nakupujú v domácich aj v zahraničných e-shopoch

Cez internet už niekedy nakúpilo 98 % respondentov. Z tých, ktorí nakúpili online v poslednom roku, malo 94 % s nákupom dobré skúsenosti. Viac...

Slováci si vyberajú kávu na základe jej kvality, ukázal prieskum spoločnosti Slovnaft

Pri príležitosti Medzinárodného dňa kávy, ktorý svet oslavuje 1. októbra, zrealizovala spoločnosť Slovnaft „Veľký kávičkársky prieskum“. Ten jednoznačne ukázal, že väčšina Slovákov si kávu...

Tohtoročná vianočná limitovaná edícia Kofoly bude mandarínková

Spoločnosť Kofola i v tomto roku uvedie na trh špeciálnu vianočnú limitovanú edíciu Kofoly. Bude dostupná napríklad v reťazcoch Kaufland, postupne tiež v sieti...

Aktuálne