Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ešte ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou bol do roku 2023 portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Šéfredaktorom je Mgr. Marián Luha.
Slovenská pošta (SP) výrazne rozšírila sieť PoštaPOINTov, aktuálne ich má viac ako sto. Navýšením siete PoštaPOINTov Slovenská pošta ako líder a najväčší poskytovateľ poštových...
Od apríla tohto roka sa mohli zamestnanci Tesca zapájať do dobrovoľníckeho programu, ktorý je zameraný na pomoc komunitám. Kolegovia pomáhali počas svojho pracovného času...
Slováci si obľúbili nakupovanie v e-shopoch najmä pre široký výber sortimentu, komfort nakupovania a doručenia. Ženy nakupujú o čosi častejšie ako muži, no muži...
Kto si nestihne zaobstarať všetky darčeky do posledného adventného víkendu, môže ich nakúpiť ešte na Štedrý deň do 12 hodín v predajniach Datartu, prípadne...
Ľudia opäť ukázali, že osud iných im nie je ľahostajný, a to viac ako kedykoľvek predtým. Siedmy ročník charitatívnej dražby dizajnových fliaš Pilsner Urquell...
Vianoce patria k najobľúbenejším sviatkom v roku, no napriek tomu si až tretina Slovákov necháva nákup darčekov na posledný týždeň pred Vianocami.
Dokonca 2% z...
Priamo v priestoroch nákupného centra Eurovea postaví tohto roku značka čokolády Milka kulisy idylického vianočného mestečka. Návštevníkov v ňom od začiatku decembra až do...
„Jamieho Olivera poznajú po celom svete a je veľmi obľúbený aj na Slovensku. Rozhodli sme sa preto pokračovať v úspešnej spolupráci a ponúknuť zákazníkom...
Ľudské zdroje sú dôležitým pilierom každej spoločnosti. Správny zamestnanec, ktorý svoju prácu robí s nasadením a odhodlaním je jedným z kľúčových prvkov úspechu každej...
Pilotný ročník charitatívneho projektu Chlebodarca vo štvrtok 6. decembra predstavila spoločnosť BILLA za účasti partnerov - Slovenského zväzu pekárov, cukrárov a cestovinárov a Nadácie...