Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ešte ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou bol do roku 2023 portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Šéfredaktorom je Mgr. Marián Luha.
Udržiavanie zdravia pečene a obličiek je kľúčové pre celkové fungovanie organizmu. Správna strava môže podporiť ich činnosť a regeneráciu, zatiaľ čo nevhodné potraviny môžu...
„Jamieho Olivera poznajú po celom svete a je veľmi obľúbený aj na Slovensku. Rozhodli sme sa preto pokračovať v úspešnej spolupráci a ponúknuť zákazníkom...
Ľudské zdroje sú dôležitým pilierom každej spoločnosti. Správny zamestnanec, ktorý svoju prácu robí s nasadením a odhodlaním je jedným z kľúčových prvkov úspechu každej...
Pilotný ročník charitatívneho projektu Chlebodarca vo štvrtok 6. decembra predstavila spoločnosť BILLA za účasti partnerov - Slovenského zväzu pekárov, cukrárov a cestovinárov a Nadácie...
„Sprevádzame Santa Klausa pri jeho príprave na Vianoce. Náš tohtoročný vianočný spot dokazuje, že má pritom rovnaké povinnosti, úlohy a výzvy ako každý z...
Projekt Miska pre útulok odštartoval e-shop v spolupráci s organizáciou Sloboda zvierat ešte v auguste. Spoločne tak pomohli nielen psom a mačkám v bratislavskom...
E-shop Mall.sk prišiel s vianočným spotom v podobe videoklipu k piesni „Milióóóny prianí“, ktorá symbolizuje vianočnú rodinnú pohodu. Pieseň produkovala česká hudobná skupina Chinsaki...
Rozhodli tak slovenskí zákazníci na základe rozsiahleho prieskumu medzi spotrebiteľmi realizovanom v rámci programu Dôveryhodné Značky.
Do rozsiahlej ankety, ktorú uskutočnila nezávislá agentúra Nielsen na...
Reťazec zaujíma spokojnosť zákazníka s jeho posledným nákupom v konkrétnej predajni Lidl. Anketu reťazec propaguje v predajniach formou letáku pri pokladni.
„Váš názor na váš...
Spoločnosť Walt Disney Co. presúva všetky svoje digitálne značky na celom svete do reklamnej platformy Google. Dohoda zahŕňa reklamy v takmer všetkých značkách Walt...