20.5 C
Bratislava
sobota, 18. mája 2024

RUBRIKA

Reťazce

Ako to vyzerá, keď nákupné centrum žije udržateľnosťou?

V otázkach udržateľnosti sa Aupark Bratislava snaží ísť príkladom a aktívne sa venuje viacerým ekologickým iniciatívam, za ktoré získal aj prestížnu certifikáciu. Nákupné centrum...

Spoločnosť Billa má novú kampaň pre značku Clever. Výrobky Lidl a Kaufland v nej ožili

Spoločnosť Billa v novej porovnávajúcej kampani predstavuje filozofiu svojej diskontnej značky Clever. Kampaň porovnáva diskontnú značku Clever s výrobkami konkurenčných reťazcov Lidl a Kaufland....

Reportáž: Matyšák to robí úplne inak ako ostatní…

„Aj keď je obsluha skvelá a aj jedlo výborné, za všetkým by mal byť nejaký príbeh a ten si jednoducho nekúpite,“ hovorí riaditeľ hotela Matyšák,...

Rozhovor so šéfredaktorom Mediálne.sk – Tomášom Czwitkovicsom

Oslovil som so žiadosťou o rozhovor pre rubriku „mediálne desatoro“, novinára  Tomáša Czwitkovicsa (32), ktorý prináša na portál Mediálne.sk (založený v roku 2004) a tak i do mnohých našich životov užitočné informácie a...

Aktuálne