4 C
Bratislava
piatok, 19. apríla 2024

MARKÍZA: Nová éra SuperStar odštartovala víťazne!

Najčítanejšie

SuperStar - foto
Spevácka súťaž sa v nedeľu stala najsledovanejším programom dňa, v piatok a sobotu tento post patril Televíznym novinám. Porota SUPERSTAR: Ondřej Soukup, Ewa Farna, Pavol Habera

Nová éra SuperStar sa na Slovensku začala excelentne. Prvý castingový zostrih speváckej súťaže sa
v nedeľu 10. februára 2013 stal
najsledovanejším programom dňa a televízii Markíza priniesol vysoko nadpriemerné výsledky sledovanosti.

SuperStar dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 17,8 % a trhový podiel 39,0 %, v čase vysielania bola výraznou jednotkou na trhu. K obrazovkám prilákala celkovo 859-tisíc divákov vo veku
nad 12 rokov.

Prvé vydanie najväčšej šou tejto jari obzvlášť zabodovalo medzi mladými ženami 12-34 (shr 49,5 %)
a vo veľkých mestách 12-54 (shr 45,9 %). Na SuperStar úspešne nadviazala komédia Vo štvorici po opici
s podielom 28,5 % v 12-54, ktorú taktiež najviac ocenili ženy 12-34 (shr 42,7 %).

V nedeľu večer sa darilo aj mužskej stanici Dajto, s dobrodružnou drámou Galský kráľ bola štvorkou na trhu medzi slovenskými stanicami. V primárnej cieľovej skupine muži 30-54 zaznamenala snímka podiel 5,3 %
a na pokrytí Dajto
7,1 %.

Na Dajto v sobotu 9. februára 2013 tradične uspel akčný seriál Nikita s podielom 4,8 % medzi mužmi 30-54
a
6,4 % v rovnakej kategórii na pokrytí stanice.

V piatok 8. februára sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa a zároveň najúspešnejším pôvodným seriálom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách stalo Búrlivé víno.

Pokračovanie príbehu dvoch rozhádaných vinárskych rodín dosiahlo rating
11,9 % a trhový podiel 39,8 %.
Pri obrazovkách sedelo až
702-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Seriál tradične zabodoval v cieľovej skupine ženy 12-34 (shr 48,1 %) či v kategórii vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54 (shr 45,2 %).

Celkovo najsledovanejším programom dňa boli v piatok aj v sobotu Televízne noviny. Najlepšie sa darilo piatkovému vydaniu, ktoré si v 12+ pozrelo až 883-tisíc divákov.

PR oddelenie TV Markíza

 

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne