Štúdia Vlerick Business School odhaľuje potenciálnu podporu v európskej zamestnanosti a raste
Brusel 20 Február 2013 – Nová štúdia publikovaná Vlerick Business School a vykonávaná za pomoci IAB Europe ukázala, že Európa ma potenciál na vytvorenie ďalších 1,5 milióna pracovných miest v EÚ v digitálnej oblasti.
Štúdia, ktorá nesie názov ‚Online Jobs Boosting Europe’s Competitiveness‘, zistila, že poskytovatelia internetových služieb a digitálna reklama tvoria významnú časť internetového sektora v EÚ, čo je v súlade s predchádzajúcimi štúdiami spoločnosti McKinsey, ktoré dospely k záveru, že digitálna reklama generuje značný spotrebiteľský zisk – poskytuje online služby v hodnote 69 miliárd eur, medzi ktoré patrí email, online videá a sociálne siete.
Hlavné zistenia v štúdií Vlerick ukazujú na vplyv internetového sektora na rast HDP – najmä vo Veľkej Británií, Švédsku, Nemecku, Francúzsku a Taliansku – kde internet priamo prispieva na HDP medzi 1,7% až 6,3%.
Celú štúdiu ‚Online Jobs Boosting Europe’s Competitiveness‘ si môžete stiahnuť tu.