Martin Podstupka do agentúry PR Clinic prichádza z pozície zástupcu šéfredaktora týždenníka TREND na pozíciu Senior Account Managera.
„Vážime si, že Martin prijal ponuku pracovať v PR Clinic, čo podčiarkuje konzultačný charakter našej spoločnosti. Martin bude riadiť niektoré strategické projekty agentúry v oblasti vedy, IT a financií,“ povedal Managing Director PR Clinic Juraj Danielis.
Martin Podstupka má tridsaťročné žurnalistické skúsenosti, ktoré vo viacerých médiách využil ako člen manažmentu. Bol šéfredaktorom Večerníka, biznis magazínu Duel, týždenníka o ekonomike a spoločnosti Formát, zástupcom šéfredaktora v denníku Práca, v Hospodárskych novinách a pred prestupom do PR Clinic pracoval na tejto funkcii päť rokov v týždenníku o ekonomike a podnikaní TREND. Bol autorom alebo spoluautorom viacerých analýz a strategických koncepcií týchto periodík.
V deväťdesiatych rokoch bol Martin spoluzakladateľom a externým copywriterom reklamnej agentúry Creo (neskôr Creo/Young & Rubicam) a krátky čas aj hovorcom Globtelu (dnes Orange).
Vyštudoval Národohospodársku fakultu Vysokej školy ekonomickej (dnes Ekonomická univerzita) a absolvoval žurnalistický postgraduál na Filozofickej fakulte bratislavskej Univerzity Komenského.
Zdroj: www.prclinic.eu