4 C
Bratislava
piatok, 19. apríla 2024

TV Markíza: Modré z neba opäť nenašlo premožiteľa

Najčítanejšie

Televízne noviny sa v stredu stali najsledovanejším spravodajským programom na trhu.

Modré z neba sa aj v stredu 15. mája 2013 stalo suverénne najsledovanejším programom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách.

Rodinná relácia s moderátorom Vilom Rozborilom dosiahla na obrazovkách televízie Markíza v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 11,8 % a trhový podiel 34,4 %. Mimoriadne silné príbehy si pozrelo 752-tisíc divákov starších ako 12 rokov.Modré z neba - foto

Modré z neba obzvlášť uspelo medzi ženami (share 41,5 %), ako aj v Prešovskom (share 42,3 %) a Žilinskom (share 43,6 %) kraji v rámci cieľovej skupiny 12-54

Divácky najúspešnejšou spravodajskou reláciou boli v stredu Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 8,2 % a trhový podiel 37,5 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa sledovalo 550-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Televízne noviny tradične zabodovali medzi vysokoškolsky vzdelanými divákmi 12-54, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel 54,6 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 trhovým lídrom celodenne (share 36,4 %) aj v prime-time (share 38,9 %).
 

PR oddelenie TV Markíza

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne