Jeseň s novými reklamami COOP Jednoty pokračuje ďalším zábavným spotom.
Tentoraz je zameraný na vlastnú značku Mamičkine dobroty. Divákov, a nie len ich, čaká zábavné prekvapenie. Príbeh s vtipnou pointou je hudobne podkreslený hitom Matka od kapely Tublatanka. Skladba, ako to už pri reklamách COOP Jednoty býva zvykom, je prerobená do ľudovkového šatu, a veľmi jej pristane. Skonštatoval to aj samotný autor hudby Maťo Ďurinda.
Fanúšikovia COOP Jednoty na Facebooku už tradične videli spot v predpremiére – tri dni pred prvým odvysielaním v televízii.
Súčasťou kampane sú aj printy a POSM.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3iDCxv1K9P0&feature=share&list=PLosynOY5xxTvJDrjm9dQxz0WaeuMFdvx2[/youtube]
Vizitka:
Chief Creative Officer: Bernd Fliesser
Creative Director: Jano Fajnor
Copywriter: Karol Thiry
Art Director: Pavel Gajdoš
Strategy. Rado Ondřejíček
Account Director: Marek Stejskal
Director: Jiří Hanych
DOP: Tomáš Sysel
Producer: Protos Productions
Hudba: Martin Ďurinda, adaptácia Michal Novinski
Agentúra JANDL, marketing a reklama, s.r.o. vznikla v roku 1993. Dnes je agentúrny tím zložený z viac ako 40 odborníkov. klientov tvoria významné domáce a zahraničné spoločnosti ako COOP Jednota Slovensko, Ballymore EUROVEA, ČEZ a ďalší. V rebríčku najväčších komunikačných spoločností TAAS za rok 2009, 2010 a 2011 obsadila agentúra JANDL prvé miesto. JANDL je členom KRASu (Klub reklamných agentúr Slovenska) a súčasťou siete nezávislých reklamných agentúr Dialogue International od roku 2005. Prostredníctvom tohto partnerstva dokáže pre svojich klientov zabezpečiť nadnárodné záujmy a aktivity v 25 krajinách Európy a USA.
Marek Wilhalm
Zdroj: Agentúra JANDL, marketing a reklama