5.1 C
Bratislava
piatok, 29. marca 2024

TV Novinky: Modré z neba na MARKÍZE čaká prestávka, v TV JOJ je nový šéf marketingu a ďalšie…

Najčítanejšie

Televízia Markíza posilní aktivity Nadácie Markíza o nové sociálne orientované projekty. Do TV JOJ zavítal nový šéf Úseku korporátnej a marketingovej komunikácie a analýz Michal Drobník.

Modré z neba bude mať na jar 2014 vo vysielaní prestávku. „Ďakujem pánovi Rozborilovi a tímu Modrého z neba za skvelú prácu. Podarilo sa im nielen priniesť na televízne obrazovky mimoriadne úspešný formát, ale aj pomôcť množstvu ľudí. Tým bolo Modré z neba naozaj výnimočné. Navrhli sme pánovi Rozborilovi, aby pre Markízu pripravil novú veľkú šou,“ povedal generálny riaditeľ TV Markíza Matthias Settele.

V roku 2014 televízia obnoví činnosť Nadácie Markíza, ktorej cieľom bude zabezpečiť pokračovanie pomoci pre rodiny a deti v núdzi. Nadácia bude spolupracovať s významnými organizáciami tretieho sektora a bude dokumentovať sociálne orientované projekty na celom Slovensku. Podrobnosti budú oznámené v januári.

Prvý kouč novej série Hlasu Česko Slovenska potvrdený!
Do kresla zasadne Marta Jandová!

TV Markiza-Marta Jandová - foto

Úspešná speváčka Marta Jandová zasadne budúci rok na jar ako kouč v druhej sérii speváckej šou Hlas Česko Slovenska! Jej úlohou bude zostaviť tím spevákov, ktorý bude sprevádzať na ceste k víťazstvu a rozprávkovej výhre.

„Veľmi sa teším na nových a nádejných spevákov, v Hlase majú úplne inú možnosť uspieť . Taktiež sa teším na úlohu radkyne v ich začiatkoch. Vždy som si priala, aby som mala na súťažiacich čo najviac času, aby som im mohla radiť a naozaj ich spoznať,“ neskrýva nadšenie Marta.

Hlas Česko Slovenska vstúpi na obrazovky televízie Markíza už na budúci rok na jar. Víťaz získa nielen titul Hlas Česko Slovenska, ale aj výhru v hodnote 80-tisíc eur. Speváci, speváčky a tento rok po novom aj spevácke dvojice sa stále môžu hlásiť na webových stránkach www.hlas.markiza.sk

PREHĽAD CASTINGOV:

  • Košice – 13. decembra 2013 (Vzdelávacie centrum Teledom, Timonova 27)
  • Banská Bystrica – 14. decembra 2013 (Hotel Dixon, Švermova 32)
  • Praha – 13. – 14. decembra 2013 (Hotel NH Praha, Mozartova 261/1)
  • Bratislava – 15. – 16. decembra 2013 (Hotel Chopin, Galvaniho 28)
  • Ostrava – 17. decembra 2013 (Clarion Congress Hotel, Zkrácená 2703)
  • Brno – 18. decembra 2013 (Kongresové centrum – Veletrhy Brno, Výstaviště 1)

Ďalšie informácie, vrátane prihlášky, nájdete na portáli www.markiza.sk

Hlas Česko Slovenska na sociálnych sieťach:

Facebook: http://http://www.facebook.com/hlasczsk
Instagram: http://instagram.com/hlasceskoslovenska 

 

Nový šéf marketingu v JOJ Group

TV JOJ, riaditel marketingu-Michal DrobnikDňa 2. 12. 2013 sa novým riaditeľom Úseku korporátnej a marketingovej komunikácie a analýz JOJ Group stal Michal Drobník.

Michal Drobník pracoval v rokoch 2001 – 2005 na oddelení marketingového prieskumu vo vydavateľstve Stratosféra. Prieskumu trhu a marketingovému poradenstvu sa venoval v spoločnosti IPSOS v Českej republike od roku 2005 a následne v Bratislave od roku 2007.

V posledných štyroch rokoch pôsobil na pozícii riaditeľa slovenskej pobočky.

Zdroj: PR oddelenie skupiny Markíza, PR oddelenie TV JOJ
Ilustračná fotokoláž hore: masmediálne.info

Ďalšie články

Aktuálne