Posledný zápas slovenskej hokejovej reprezentácie na zimnej olympiáde v Soči sledovalo v utorok 18. februára 2014 na obrazovkách televízie Markíza opäť vyše milióna divákov.
Neúspešný súboj Slovenska s Českom o postup do štvrťfinále olympijského šampionátu si v utorok 18. februára 2014 na obrazovkách televízie Markíza pozrelo v priemere 1 167 000 divákov starších ako 12 rokov. Najsledovanejšia bola dramatická tretia tretina, v ktorej slovenský tím dokázal zvrátiť nepriaznivý vývoj zápasu z trojgólového na rozdiel jediného gólu, k obrazovkám pritiahla 1 277 000 divákov vo veku nad 12 rokov.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 zaznamenal duel Česko – Slovensko priemerný trhový podiel 62,3 %, najvýkonnejšia bola úvodná tretina s podielom 66,4 %. Zaujímavosťou je jej mimoriadny úspech v cieľovej skupine mladých žien 15-24 s trhovým podielom až 76,6 %.
Najsledovanejším programom utorka hneď po hokeji bol rodinný seriál Búrlivé víno (rating 12,9 % / share 33,3 % v 12-54). V rámci širšej cieľovej skupiny 12+ si ho nenechalo ujsť 814-tisíc divákov.
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca séria príbehov Rodinné prípady. Epizóda s názvom Chlapi neplačú zaujala najmä mladých mužov 15-24, ktorí Markíze zabezpečili trhový podiel 32,0 %.
Z ponuky menších staníc si najviac divákov12-54 zvolilo tretiu tretinu olympijského hokejového zápasu Rusko – Nórsko (rating 2,8 % / share 20,7 %) na Dajto. Najúspešnejšia z hľadiska podielu na trhu bola predchádzajúca druhá tretina (share 21,9 %).
Na Doma tradične zabodovala dvojporcia romantického seriálu Sila (rating 2,0 % / share 6,3 % a rating 2,1 % / share 11,1 %). Druhá časť bola s 217-tisíc divákmi (12+) najsledovanejším programom medzi menšími stanicami, pričom obe v počte divákov predstihli pôvodný mafiánsky seriál konkurencie.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) v utorkovom prime-time v cieľovej skupine 12-54 ovládla takmer polovicu trhu (share 48,6 %) s najlepším výkonom od 10. septembra 2013.
Zdroj: skupina Markíza