Rodinné seriály Búrlivé víno a Chlapi neplačú boli vo štvrtok úspešnejšie než ktorékoľvek programy konkurencie. Darilo sa aj menším staniciam Doma a Dajto.
Televízne noviny každý jeden deň v týždni potvrdzujú svoju pozíciu najsledovanejšieho spravodajstva na slovenskom televíznom trhu. Vo štvrtok 27. februára 2014 dosiahli na obrazovkách televízie Markíza najvyšší trhový podiel od začiatku roka v oboch hlavných cieľových skupinách – 42,1 % v 12-54 a 44,9 % v 12+.
Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si vo štvrtok nenechalo ujsť až 864-tisíc divákov starších ako 12 rokov, konkurenčná hlavná spravodajská relácia zaostala o státisíce divákov.
Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 11,4 % / share 30,8 % v 12-54), ktorý si vychutnalo 777-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Zabodovali aj nasledujúce Športové noviny (rating 11,2 % / share 32,5 % v 12-54).
Úspešnejší než akékoľvek programy konkurencie bol aj podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 8,1 % / share 32,2 % v 12-54) s viac než polmiliónovou diváckou základňou v cieľovej skupine 12+.
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola tiež večerná séria príbehov Rodinné prípady, ktorá oslovila najmä mladé ženy 15-24 s trhovým podielom 34,5 %.
Na Dajto sa výborne darilo akčnému filmu V zajatí kódu (rating 2,7 % / share 7,7 % v 12-54) v hlavných úlohách s Morganom Freemanom a Antoniom Banderasom.
Na Doma sa tradične najlepšie darilo romantickému seriálu Sila, prvý diel z pravidelnej dvojporcie dosiahol v cieľovej skupine 12-54 druhý najvyšší tohtoročný rating 2,6 % a nadpriemerný trhový podiel 8,7 %. Podiel druhej epizódy sa vyšplhal na hodnotu 12,5 % v 12-54 a až 21,0 % v 12+.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,8 %) aj v prime-time (share 40,1 %).
Zdroj: skupina Markíza