Po spoločnosti Tesco, ktorá predstavila svoj Tesco magazín už v decembri 2015 bude vydávať svoj magazín aj obchodný reťazec Lidl. Volá sa Správna voľba a bude dostupný od pondelka 29. februára v každom supermarkete Lidl za cenu 1,49 eur.
Lidl používa názov Správna voľba ako svoj claim (slogan pri logu) a z názvu sa teraz stal aj magazín o životnom štýle, cestovaní, či kulinárstve.
Tesco svoj magazín predáva zákazníkom za cenu 1,19 eur, držiteľom Tesco kariet lojality ho ponúka za symbolický 1 cent. Svoj magazín má aj reťazec Billa pod názvom Kulinarium v cene 0,99 eur, resp. za 0,49 eur pre držiteľov karty Billa bonus klub.
Magazín Správna voľba bude vychádzať na 100 stranách v štvrťročnej periodicite. V prvom čísle nájdu čitatelia, ako inak aj zľavové poukážky na nákup v supermarketoch Lidl v hodnote 15 eur.
Magazín slúži primárne na podnietenie zákazníka k opakovanej návšteve supermarketu. Magazín má zákazníkov nielen pobaviť ale i inšpirovať a motivovať k ďalšiemu nákupu.
V prvom čísle bude hlavnou témou Veľká noc a oslava jari, ale predstaví aj spevácke, športové, či herecké celebrity.
Na obálke je modelka Adriana Sklenaříková, ktorá prezradí v rozhovore čo pre ňu zosobňuje sviatok Veľkej Noci, ale porozprávala aj o svojich začiatkoch v modelingu.
V prvom vydaní magazínu budú i rozhovory s futbalistami Martinom Škrteľom, Jurajom Kuckom a Jánom Ďuricom, ale i RAW recepty na zdravé jedlá.
Ukážka prvého vydania > pozri