33.7 C
Bratislava
piatok, 12. júla 2024

Strana SKOK! má podobný marketing ako hobbymarket OBI (aktualizované)

Najčítanejšie

Neoddeliteľnou súčasťou komunikácie značky je i jej tonalita. Všimli sme si, že aktuálna kampaň politickej strany SKOK! používa takmer podobný tone of voice, ako nemecký hobbymarket OBI, ktorý prišiel na slovenský trh len nedávno a spustil práve teraz launch kampaň. Správu sme aktualizovali o vyjadrenie Martina Chrena zo strany SKOK!

Podobné vizuálne prvky, ako nemecký hobbymarket, oranžovú korporátnu farbu, podobné usporiadanie grafických prvkov, akciové bubliny, typické pre komunikáciu obchodných reťazcov, komunikujúcich zľavové akcie, alebo výpredaje, používa aj strana SKOK! vo svojej aktuálnej predvolebnej agitácii.

Stranu SKOK! vlastní bývalý podnikateľ Juraj Miškov, ktorý v minulosti zakladal reklamnú agentúru Miškov – Uličný – Weber (ktorá v súčasnosti pôsobí ako MUW/Saatchi&Saatchi). SKOK! sa profiluje sa ako liberálne zoskupenie, ktoré bojuje s preferenciami na hranici zvoliteľnosti a pravdepodobne sa aktuálne do parlamentu ani nedostane. Miškov predtým pôsobil vo viacerých stranách (plt. Liberálna dohoda, Sloboda a Solidarita).

Spoločnosť OBI je nemecký hobbymarket, ktorý prevzal časť predajní rakúskej spoločnosti bauMax, ktorá mala dlhodobo nepriaznivé hospodárske výsledky a postupne utlmovala svoju činnosť. Po Chorvátsku, Turecku, Rumunsku, či Maďarsku prišlo ku koncu roka 2015 na rad aj Slovensko, kde spoločnosť prevádzkovala 14 predajní.

Pozrite si vizuál billboardov, aj vizuál ktorým strana komunikuje svoje plánované volebné preferencie, akoby prezentovala plánované hospodárske výsledky hobbymarketu:

SKOK! graf volebnych preferencii 24.2.2016

Aktualizované:

„Strana SKOK! používa podobnú tonalitu na svojich vizuáloch (žltá farba, pozitívna tonalita) od začiatku svojej kampane v minulom roku. Žltá farba, ktorú používame, je unikátnym identifikačným znakom našej strany, a používame ju od marca minulého roka, keď SKOK! založili stovky ľudí, ktorí nemali koho voliť, lebo stratili dôveru voči existujúcim politikom a stranám,“ povedal pre Masmediálne.info Martin Chren, zo strany SKOK!

Naše billboardy komunikujú hlavný odkaz strany SKOK! – namiesto hašterenia sa sústreďujeme na náš program a presadenie plánu Singapur, ktorý je zameraný na tvorbu pracovných miest, zvyšovanie platov a zlepšovanie príležitosti pre mladých ľudí, aby neboli nútení odchádzať do zahraničia. Juraj Miškov začal realizovať plán Singapur ešte ako minister vo vláde Ivety Radičovej, a za rok a pol vzniklo 54 tisíc nových pracovných miest,“ doplnil Martin Chren.

Podpora SKOK!u pred voľbami stúpala v takmer všetkých prieskumoch. Tieto voľby navyše rozhodne viac ako milión nerozhodnutých voličov, ktorých je viac ako voličov Smeru, aj viac ako voličov rozhádanej pravice dokopy,“ doplnil Martin Chren.

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne