Záverečná fáza letnej kampane značky Pepsi sa končí a jej hlavným posolstvom boli spoločné hodnoty bez ohľadu na vek.
Značka si tým zároveň pripomenula výročie 25 ročného pôsobenia na Slovensku a 125 rokov od doby, čo bol nápoj vyvinutý. V televíznom spote zároveň odkazuje i na výsledok tohtoročného testovania kolových nápojov medzi verejnosťou.
„Tohtoročná kampaň pre nás bola výzvou i potešením zároveň. Chceli sme osloviť ľudí naprieč generáciami, kampaň mala preto viac prvkov, ale vždy spoločnú myšlienku – Pepsi pre všetky generácie. O to väčšiu radosť máme, že i tohto roku v slepom testovaní ľudia zvolili Pepsi ako kolový nápoj s lepšou chuťou,“ uviedol Michal Šlechta, manažér značky Pepsi.
Kampaň mala svoje miesto už v treťom ročníku populárneho testovania chutí dvoch svetových značiek kolových nápojov na Slovensku. Tento rok bolo v Súboji chutí v PepsiCo opäť zastúpenie ako plechovka Pepsi v klasickej modrej farbe (nápoj uprednostnilo 64 percent z hlasujúcich), tak aj Pepsi Max v čiernej farbe (nápoj uprednostnilo 64 percent z hlasujúcich), ktorá je bez kalórií.
Prvkom odkazujúcim na letnú kampaň, bola možnosť hlasujúcich určiť k akej generácii sa vzhľadom k svojmu veku hlásia. Napríklad ľudia narodení v 60. rokoch v 61 percentách preferovali Pepsi.
Pre zmenu tí hlasujúci, ktorí sa prihlásili k narodeniu v 80. rokoch zvolili Pepsi v 64 percentách.
Značka si svoje kľúčové motto kampane „Pepsi pre všetky generácie“ pripomenula v lete mnohými ďalšími aktivitami v online prostredí i outdoore. K vytvoreniu tváre kampane prispeli i influenceri a influencerky ako sú L3nik a Martin Harich.
V obchodoch sa ľudia mohli pre zmenu stretnúť s limitovanou edíciou retro fliaš a plechoviek s popovou princeznou Britney Spears a kráľom popu Michaelom Jacksonom. V neposlednej rade prebiehali súťaže o unikátne retro edície oblečenia.
Vizuál printu:
(ts)