11.8 C
Bratislava
sobota, 27. apríla 2024

Rajo nasadilo kampaň z dielne agentúry Socialists pre Hustý tradičný jogurt

Najčítanejšie

Slovenský trh sa v poslednom období výrazne mení. Kým donedávna bolo pre spotrebiteľov najlepšie len to najmodernejšie, teraz sa naopak vracajú k slovenským koreňom a tradíciám.

Aby sa však produkt mohol nazývať skutočne tradičným, mal by byť vyrobený poctivou metódou, aká sa používala aj v minulosti.

Takýmto výrobkom je i Hustý tradičný jogurt, ktorý Rajo uviedlo na trh v minulom roku. Tento poctivý jogurt je vyrobený tradičnou metódou zrenia v tégliku a v obchodoch ho okrem bieleho variantu nájdete aj v príchutiach jahoda, čokoláda a čučoriedka – čierna baza.

Najväčšia slovenská mliekarenská spoločnosť počas decembra spustila novú kampaň na sociálnych sieťach. V spolupráci s agentúrou Socialists sa Rajo rozhodlo spojiť s poctivými slovenskými hand-made výrobcami a ukázať ľuďom, aká je skutočná podstata tradičných výrobkov.

V tutoriáloch ponúkajú návod, ako si moderné dielo dokáže každý vytvoriť tradičnou metódou aj doma.

V úvode kampane sa zamerali na modrotlač, ktorá bola iba nedávno zapísaná do reprezentatívneho zoznamu nehmotného kultúrneho dedičstva ľudstva UNESCO.

Technike postupného nanášania indigového farbiva na tkaninu divákov priučí Peter Trnka. Predstavuje už piatu generáciu rodiny, ktorí sa venujú práve modrotlači.

Na prvom zo série videí Peter Trnka predstavuje metódu, ako si vytvoriť modrotlač doma a skrášliť si tak napríklad staršie kusy oblečenia.

Vo videu sa ďalej dozvedáme, ako vyzerá tvorba modrotlače v profesionálnejších podmienkach. Dôležitým posolstvom komunikácie je fakt, že nie všetko, čo sa ako tradičné slovenské tvári, také aj je.

Nejde len o to, dať produktom tieto prívlastky, dôležitá je práve metóda ich výroby. Modrotlač a Hustý tradičný jogurt od Rajo tieto podmienky spĺňajú.

Kampaň pozostáva z komunikácie na sociálnych sieťach Instagram a YouTube.

Vizitka kampane:

Klient: Rajo a.s.
Agentúra: Socialists
Kreatívny riaditeľ: Kornélia Pazderková
Strategický riaditeľ: Kornélia Pazderková
Art Director: Alexandra Šebíková
Copywriter: Nina Čepková
Account manager: Andrea Vozárová
Produkcia: Modify s.r.o.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne