Maloobchodná sieť KRAJ má nových ambasádorov. Influenceri Silvia Križanová, a.k.a. sisa_kr a Milan Bardún, a.k.a. milan_bezmapy budú prispievať k vyššej informovanosti o regionálnych a zdravých výrobkov potravinovej siete KRAJ. Každý z nich však chce sieť predstaviť svojím originálnym spôsobom.
Úlohou ambasádorov maloobchodnej siete KRAJ bude v nasledujúcich mesiacoch vzdelávať verejnosť prostredníctvom detailných informácií o ich produktoch ponúkaných v sieti potravín KRAJ.
Atraktívnym spôsobom budú informovať o pôvode vstupných surovín, o zložení, o výrobných procesov a zdravotných benefitoch.
Milan_bezmapy sa ešte vlani rozhodol pre zmenu. V tomto roku chce tráviť viac času cestovaním po Slovensku. A to nielen tak, že ho precestuje; zároveň bude spoznávať regionálne produkty a ich chute.
„Pre rok 2019 budem ambasádorom kvalitných potravín vyrobených u nás doma. Aby som prišiel na to, ktoré to sú, budem veľa cestovať po Slovensku a každý mesiac navštívim iného výrobcu či farmára,“ hovorí Milan Bardún.
Produkty týchto farmárov a výrobcov možno nájsť práve v sieti potravín KRAJ. „Propagáciou potravín zo Slovenska chcem pomôcť domácim producentom, Slovensko by mohlo byť samostatnejšie. No chcem tiež dokázať, že regionálne produkty sú vysokej kvality, vyrobené s použitím kvalitných surovín, tradičnými výrobnými postupmi, častokrát vyrobené v malých výrobných dávkach v rodinnom prostredí,“ povedal známy bloger.
https://www.instagram.com/p/BsccdUZAh1N/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=lavp5mllevnd
Influencerka Silvia Križanová, a.k.a. sisa_kr, považuje spoluprácu s KRAJ-om za skvelý nápad: „Je pre mňa veľkým bonusom, ak majú potraviny k dispozícii bio, raw selekciu a ponuku bohatú na čerstvé, chutné, kvalitné a zdravé potraviny. Ako čerstvá mamička je pre mňa dôležité poskytnúť mojej rodine to najlepšie a stravovať sa zdravo.“
Potraviny KRAJ, ktoré sú na slovenskom trhu necelý rok, chcú byť charakteristické práve pestrou ponukou. Sieť chce reagovať i na potreby progresívnych ľudí s vyššími nárokmi na kvalitu stravovania a tiež na matky s deťmi.
Na pultoch reťazca sú výrobky od regionálnych dodávateľov zo Slovenska, zdravý sortiment (bio, raw, vegetariánske, vegánske či eko) vrátane výrobkov pre zákazníkov s potravinovou intoleranciou (bez lepku, bez laktózy, bez cukru) a bežné potraviny za primerané ceny. A to všetko pod jednou strechou.
https://www.instagram.com/p/BsLmkG4nolg/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1gg18n53n249
Spoločnosť TERNO real estate aktuálne prevádzkuje 3 obchodné siete pod názvami Terno, KRAJ a Moja Samoška, ktoré majú spolu takmer 100 predajní.
(ts, red)