12.1 C
Bratislava
piatok, 19. apríla 2024

Víkendový televízny prime-time opäť patril RTVS

Najčítanejšie

RTVS si drží pozíciu lídra v sledovanosti počas víkendového prime-time. Divákov lákajú obľúbené zábavné relácie a popularite sa teší aj nový seriál Priznanie.

Štvrtá epizóda prilákala k televíznym obrazovkám Jednotky opäť viac ako pol milióna divákov a seriál bol aj uplynulú nedeľu najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

Seriál Priznanie sa teší stabilnému vysokému záujmu divákov. Štvrtú epizódu si nenechalo ujsť 503.000 divákov pri trhovom podiele 21,8 % v cieľovej skupine 12+. Seriálová novinka si drží pozíciu lídra a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V piatok večer prilákala divákov k obrazovkám Jednotky obľúbená šou Milujem Slovensko. Sledovalo ju 439.000 divákov pri trhovom podiele 20,1 % v cieľovej skupine 12+ a šou bola v danom čase jednotkou v sledovanosti.

V sobotu si diváci nenechali ujsť súťažno-zábavnú šou Záhady tela (413.000, shr 17,9 %), ktorá sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Divákov zaujala aj talkšou Neskoro večer, ktorú sledovalo 342.000 divákov pri trhovom podiele 16,8 %.

V nedeľu na poludnie lákala divákov k televíznym obrazovkám aj diskusná relácia O 5 minút 12 na Jednotke. Sledovalo ju 407.000 ľudí pri trhovom podiele až 25,6 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola taktiež najsledovanejšou televíznou reláciou.

Na Dvojke sa vysokej sledovanosti v piatok tešila talkšou Trochu inak s Adelou, ktorú si nenechalo ujsť až 122.000 divákov pri trhovom podiele 7,6 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Diváci si nenechali ujsť ani športové podujatia na televíznom okruhu :Šport. Diváckemu záujmu sa tešil prenos zo Majstrovstiev Európy vo futsale. Zápas Slovenska s Chrovátskom si v sobotu popoludní pozrelo 100.000 divákov pri trhovom podiele 7,5 % v cieľovej skupine 12+.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne