17 C
Bratislava
streda, 6. júla 2022

Televízia JOJ dnes oslavuje okrúhle 20. narodeniny

Najčítanejšie

Keď 2. marca 2002 odštartovala svoje vysielanie TV JOJ, nikto netušil, aká neuveriteľná cesta ju čaká.

Z kedysi regionálnej stanice vyrástla televízia, ktorá priniesla niekoľko nových fenoménov, odštartovala éru tematických kanálov, ktorých ponúka rekordné množstvo a dnes vysiela najpopulárnejšie programy na trhu, a to ako v hlavnom a spravodajskom vysielaní, tak podvečer. JOJka je tu už 20 rokov aj vďaka svojim divákom a toto jubileum oslavujeme spoločne S VAMI.

„V JOJke prežívame významný míľnik našej histórie, ktorý nie je len oslavou okrúhleho čísla na narodeninovom logu. Je zmesou všetkých emócií, ktorými sme si za dvadsaťročnú históriu TV JOJ prešli, celého príbehu, ktorý sme si na začiatku nevedeli ani predstaviť,“ hovorí s hrdosťou Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group.

Z pozície regionálnej televízie v priestoroch malej košickej bytovky sa TV JOJ v priebehu mesiacov stala konkurencieschopnou televíziou, ktorá zakrátko prerazila so svojím spravodajstvom a stala sa priekopníkom v oblasti zábavnej aj seriálovej tvorby.

Na obrazovky priniesla prvé veľké reality programy, vrátane prvej kontajnerovej reality šou, prvý denný seriál, unikátnu dennú scripted-reality televíznu sériu, legendárne komediálne hity, magazíny, spoločne s prvým výpravným slovenským seriálom aj vysokorozpočtovými produkciami na Slovensku.

JOJka priniesla na slovenský televízny trh svieži vietor, odvahu a chuť riskovať, otvárať netradičné námety aj náročné projekty.

TV JOJ oslavuje výročie S VAMI a so svojimi tvárami

Televízia JOJ spustila v polovici februára novú staničnú grafiku a upútavky s témou osláv 20. výročia. „Prizvali sme 36 osobností – moderátorov a hercov, ktorí boli počas dvadsiatich rokov vysielania TV JOJ jeho súčasťou, spoluvytvárali našu značku a oslovovali našich divákov prostredníctvom relácií či seriálov. Šesť z nich vystupuje v samostatných upútavkách, v ktorých spomínajú na roky strávené s televíziou JOJ a vyjadrujú vďaku divákom za doterajšiu priazeň. Dvadsať rokov S VAMI! sú záverečné slová upútavok, v ktorých sa divákom prihovárajú Vlado Voštinár, Peter Batthyány, Lucia Barmošová, Lenka Čviriková Hriadeľová, Diana Mórová a Jaro Slávik,“ hovorí Ivana Semjanová, marketingová riaditeľka JOJ Group.

Televíznu staničnú grafiku pripravil interný tím na čele s riaditeľom kreatívneho oddelenia JOJ Group Ondrejom Garanom Hutníkom: „Oslavy 20. výročia sú výrazným míľnikom TV JOJ. Preto sme sa rozhodli pripomenúť si ho aj prostredníctvom takého dôležitého korporátneho prvku, akým je logo a staničná grafika. Dúfame, že slávnostná atmosféra zo štúdia, v ktorom sme nakrúcali, sa preniesla aj do grafickej identity stanice a z nej na divákov. To bolo naším cieľom.“

Na tvorbe loga, staničnej grafiky a upútavok sa podieľali režiséri Marián Kolík a Barbora Kardošová, grafici Rado Hajdin, Ivan Kubove a Michal Csányi, hudbu pripravil Martin Zimányi, strih Ondrej Garan Hutník a Martin Ďurík, produkciu zabezpečili Juraj Mussler a kreatívne oddelenie JOJ Group.

(ts)

Redakcia
Redakcia Bratislavského večerníka predstavuje starosti a radosti v bratislavských mestských častiach. www.bratislavskyvecernik.sk

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne