14.4 C
Bratislava
nedeľa, 25. septembra 2022

Reťazec Lidl po ihriskách Žihadielko predstavuje mestské parky Čistinka. Ambasádorom projektu je známy slovenský spisovateľ Daniel Hevier

Najčítanejšie

Čo vás napadne keď sa povie „čistinka“? Azda trávnaté miesto v hore. Alebo miesto z fantázie, o ktorom sa skladajú piesne, píšu básne či rozprávky. Čistinka s veľkým Č však nie je výmysel, ani ďaleká lesná lúka, hoci je mnohými vysnívaná. Čistinka to je najnovší projekt spoločnosti Lidl, ktorý prinesie do slovenských miest niečo nevídané „Lidl Čistinku – mestský park jedna báseň“.

Ambasádorom projektu je známy slovenský spisovateľ Daniel Hevier. Jeho básne či rozprávky pre deti a texty slávnych slovenských piesní prepájajú generácie, rovnako ako Čistinky.

„Zaujala ma aktivita spoločnosti Lidl, ktorá ponúka slovenskej verejnosti Čistinky – miesta, kde sa stretávajú ľudia, kde sa športuje, relaxuje, rozvíjajú sa vzťahy… Preto som rád prijal svoju účasť v tomto projekte a napísal niekoľko veršov do televíznych spotov. A keď pribudnú ďalšie mestá alebo obce, rád napíšem ďalšie básničky. Už teraz si robím na to „čistinku“ na mojom spisovateľskom stole,“ povedal Daniel Hevier.

Rozloha Čistinky je viac ako dvojnásobná v porovnaní so Žihadielkom, hodnota jedného tohto mestského parku je 180 000 €. V prvom ročníku získa Čistinky päť miest, pričom každá Čistinka môže byť iná, jedinečná – moduly je totiž možné variabilne usporiadať s ohľadom na pozemok a lokalitu.

Lidl oslovil všetky slovenské mestá, mestské časti a obce, v ktorých má predajňu s ponukou na zapojenie sa do súťaže. Záujem prejavilo 92 lokalít. Je medzi nimi aj tá vaša? Kliknite na web www.lidl.sk/cistinka a zistite správnu odpoveď.

„Chceme robiť zo Slovenska lepšie miesto pre život a byť dobrým susedom všade tam, kde sa nachádzajú naše predajne. Záleží nám na tom, aby komunity držali spolu a aby ľudia mali kde aktívne a zmysluplne tráviť voľný čas. S týmto cieľom sme na Slovensku postavili päťdesiat detských ihrísk Žihadielok. A presne s týmto istým cieľom teraz spúšťame hlasovanie o Čistinky, miesta kde si každý nájde to svoje,“ vysvetlil Martin Nagy, konateľ Lidl Slovenská republika.

O tom, ktoré mestá (v prípade Bratislavy a Košíc aj mestské časti) sa zazelenajú Čistinkami rozhodnú v hlasovaní zákazníci Lidla. Za každých 20 € hodnoty nákupu od 15. augusta do 25. septembra získajú hlasovaciu kartičku s kódom, ktorý môžu zadať na webe www.lidl.sk/cistinka a podporiť tak svoje mesto. Mestá sú rozdelené podľa počtu obyvateľov do piatich kategórií a z každej vzíde jeden víťaz. Čistinky privítajú svojich prvých návštevníkov v lete 2023.

Lidl Čistinka to je mestský park tvorený zo štyroch prepojených modulov. Tri z nich majú rozmer 12 x 12 m, štvrtým je multifunkčné športovisko s výmerou 15 x 15 m.

Basketbal? Futbal? Volejbal? Stolný tenis? Žiaden problém, na Čistinke padnú mnohé športové rekordy. V ďalších troch častiach sa na ihrisku zabavia najmenší, pod prístreškom si jedlá pripravené na griloch vychutnajú mnohí fajnšmekri, workoutovú zónu využijú mladí i starší. Na Čistinkách sa bude nachádzať aj množstvo lavičiek a zelene. Jednoducho, mestský park jedna báseň:

Vizuály kampane:

(ts)

Redakcia
Redakcia Bratislavského večerníka predstavuje starosti a radosti v bratislavských mestských častiach. www.bratislavskyvecernik.sk

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne