4 C
Bratislava
pondelok, 9. decembra 2024

ZNAČKA

spoločenská zodpovednosť

METRO rozumie potrebám svojich zákazníkov a neustále zlepšuje nákupné a podnikateľské prostredie

Férová cenová stratégia, modernizácia prevádzok spojená s digitalizáciou a ambiciózne ciele v oblasti udržateľnosti sú základnými piliermi snáh spoločnosti METRO, aby svojim zákazníkom uľahčila...

Lidl posilňuje svoj klimatický záväzok: Čistá nula do roku 2050

Spoločnosť Lidl sa zaviazala dosiahnuť do roku 2050 nulové emisie na základe nových ambicióznych klimatických cieľov v dodávateľskom reťazci. Lidl tak opäť výrazne zintenzívňuje svoj...

Najväčšia potravinová zbierka na Slovensku hlási 2 milióny eur a 2 000 ton jedla

Každý šiesty obyvateľ Slovenska je ohrozený chudobou alebo sociálnym vylúčením, celkovo ide o 888 000 ľudí. Vyplýva to z najnovších informácií Štatistického úradu SR....

Reťazec Lidl po ihriskách Žihadielko predstavuje mestské parky Čistinka. Ambasádorom projektu je známy slovenský spisovateľ Daniel Hevier

Čo vás napadne keď sa povie „čistinka“? Azda trávnaté miesto v hore. Alebo miesto z fantázie, o ktorom sa skladajú piesne, píšu básne či...

Zákazníci vrátili do automatov v obchodoch Tesca už vyše 10-tisíc plechoviek a PET fliaš

Do povinného zálohovania jednorazových obalov na nápoje – PET fliaš a plechoviek – na Slovensku zostáva niekoľko týždňov. Reťazec Tesco sa na nové zálohovanie...

Najnovšie