13 C
Bratislava
štvrtok, 25. apríla 2024

Prasiatko od Kofoly pribehlo na televízne obrazovku aj tento rok. Vianočná reklama predstaví limitovanú edíciu nápoja

Najčítanejšie

K Vianociam už neodmysliteľne patrí ikonické zlaté prasiatko od Kofoly a veta „Ja nemusím, ja už ho vidím“. Na televíznych obrazovkách nebude chýbať ani tento rok a spolu s ním sa na trhu objaví aj limitovaná edícia Kofoly, tentokrát poriadne vianočne vypečená, s príchuťou Linecké pečivo.

„A oci, bude mať také veľké zahnuté zuby dohora?“ Príbeh s dievčatkom a zlatým prasiatkom sa už stal doslova symbolom prichádzajúcich Vianoc a Kofola pravidelne tradičnú reklamu dopĺňa aj o nanovo pripravené závery, v ktorých predstavuje aktuálnu vianočnú limitovanú edíciu. Tie fungujú ako spestrenie tradičnej ponuky a ani tento rok to nie je inak. Prasiatko v originálnom papierovom svete predstaví novú limitku dvojlitrovej Kofoly.

Okolo pečenia sa tento rok točí celá vianočná kampaň Kofoly. „Vychádzame v ústrety chutiam našich fanúšikov a reagujeme na aktuálne trendy na trhu, kedy sa jednoduché príchute, ako je škorica, kokos alebo med, menia za komplexné príchute hotových jedál alebo sladkostí, ako je škoricová rolka či medovník. Rozhodli sme sa preto pre originálnu limitovanú edíciu s príchuťou vianočného pečiva. Z chuťových testov nám najlepšie vyšiel variant lineckého, preto si spotrebitelia na Slovensku aj v Česku môžu už teraz vychutnať Kofolu práve s touto príchuťou,“ vysvetľuje Ľubica Mieresová, marketingová manažérka značky Kofola.

Kampaň svojou hlavnou myšlienkou odkazuje na tradičné, autentické a československé Vianoce. „Našim zákazníkom sme chceli priniesť kampaň, ktorá bude odrážať tradíciu a esenciu Vianoc. Pečenie je na Slovensku a v Česku silne spojené s adventným časom, a práve preto sme sa rozhodli príchuť vianočných koláčikov prepojiť aj so značkou Kofola,“ dopĺňa Ľubica Mieresová.

Za tohtoročnou kampaňou „Už sa pečú Vianoce“ stojí agentúra Kaspen. Tradičná vianočná reklama, na ktorú sú diváci zvyknutí, vďaka nej dostala nový koniec. Prasiatko po novom pobieha v originálnom papierovom svete.

Ten bol na účely spotu vytvorený z reálneho papiera na pečenie, presne v duchu limitovanej príchute nápoja a hlavnej myšlienky kampane, a spoločne s nafotenými etiketami bol rozanimovaný do krátkeho príbehu. Rozprávkový svet vznikol v spolupráci s českým dizajnérom a ilustrátorom Jiřím Jarošom.

Televízna kampaň odštartovala už 21. novembra 2022 na obrazovkách TV Markíza a pobeží až do Vianoc. Dopĺňa ju on-line komunikácia na sociálnych sieťach, ktorá bude rozvíjať motív lásky k pečeniu.

Kofola Original a jej dvojlitrová limitovaná edícia Linecké pečivo, obe s vianočnou etiketou, sú na pultoch obchodov dostupné už teraz.

Vizitka kampane:
Klient: Kofola ČeskoSlovensko
Názov kampane: Už sa pečú Vianoce
Kreatívna agentúra: Kaspen Jung von Matt
Creative Director: Lester Tullett
Stratégia: Leon Sverdlin
Art director: Iva Nitkulinec
Copywriter: Julie Vernerová
Account director: Tereza Ebermannová
Account manager: Nikola Luzárová
Réžia: Jakub Veselý
Produkcia: Bypass
Hudba: Sweetara Music (názov: Inspiring Christmas Logo)
Produkcia online: Cousin’s Production

Vizuály kampane:

 

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne