12.3 C
Bratislava
štvrtok, 28. marca 2024

Kofola a slovenský rapper Separ spoločne predstavili nový energetický nápoj bez taurínu

Najčítanejšie

Energetický nápoj SEMTEX, ktorý patrí do portfólia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko, pripravuje rozšírenie svojho produktového radu o nápoj SEMTEX Extrem s guaranou a matchou.

Na jeho vývoji sa priamo podieľa aj slovenský rapper Separ a jeho zastupujúca agentúra Evency. Separ novinku exkluzívne predstavil svojim fanúšikom prostredníctvom sociálnych sietí. Nový energetický nápoj sa objaví vo vybraných predajniach obchodných reťazcov v apríli 2023.

Novinka od SEMTEX ponúkne chuť klasického perlivého energy drinku. Namiesto tradičného taurínu obsahuje prírodný extrakt z guarany s vysokým obsahom kofeínu a čaj matcha. Kombinácia týchto dvoch ingrediencií zaručuje dlhodobý prísun energie a zároveň prináša intenzívny chuťový zážitok.

„Trh s energetickými nápojmi stále rastie a s ním aj záujem zákazníkov skúšať nové kombinácie. Naším cieľom bolo ponúknuť spotrebiteľom funkčný energetický nápoj postavený na neobvyklom zložení a s prírodnými surovinami,“ vysvetľuje Dominika Baranyiová, brand manažérka značky SEMTEX.

Novinka podľa nej vďaka tomu osloví aj zákazníkov, ktorí energetické drinky bežne nepijú, ale radi sa nechajú zlákať netradičnými príchuťami.

Na výbere receptúry aj na grafickom návrhu plechovky SEMTEX Extrem sa podieľal slovenský rapper Separ, ktorého si značka vybrala ako svojho ambasádora pre slovenský trh. Ten predstavil nový nápoj najskôr fanúšikom prostredníctvom svojich sociálnych sietí. Slovenský interpret má silnú základňu fanúšikov, len na Instagrame ho sleduje viac ako 415-tisíc užívateľov.

„So SEMTEXom sa dlhodobo sústreďujeme na subkultúry a záujmy mladej generácie, ktoré prepájame s jednotlivými nápojmi z portfólia značky. Spolupráca so Separom na vývoji nápoja a jeho uvedení na trh bola logickým krokom. A vzhľadom k tomu, že bežne všetko, čo Separ uvedie na trh, zmizne rýchlosťou blesku, sme zvedaví, ako jeho publiku zachutí náš SEMTEX Extrem,“ dopĺňa Baranyiová.

Separ spolu s agentúrou Evency, ktorá zastupuje influencerov, s ktorými uviedla na trh už niekoľko úspešných produktov, nedávno predstavil vlastný rad produktov Extrem. V rámci neho sa úspešne predávajú proteínové tyčinky, chipsy alebo špeciálny rum pod značkou Monsignor.

„V poslednom čase som sa v realizovaní projektov v potravinovom segmente dosť našiel. Baví ma vymýšľať chute, kombinácie a grafické stvárnenia obalov a koncept celej realizácie. S mojím tímom sme naštartovali hromadu úspešných projektov a vlastný energy drink bol náš dlhodobý cieľ. S členmi tímu Semtex sme mali zaujímavé konverzácie už počas festivalu Hip Hop Žije, kde boli partnerom. Slovo dalo slovo a dnes sa naše cesty spojili vo veľmi zaujímavej spolupráci, ktorá má podľa všetkého našliapnuté na ďalší úspešný projekt,” hovorí Separ, vlastným menom Michael Kmeť.

Ten patrí už viac ako desať rokov medzi najúspešnejších interpretov na českej a slovenskej scéne. Okrem sólovej dráhy je tiež členom bratislavskej hip-hopovej skupiny DMS.

semteXsepar (zdroj: Kofola/1st Class Agency)

(ts)

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne