Asociácia PR Slovenskej republiky (APR SR) vyhlásila výsledky štvrtého ročníka súťaže PR projektov – PROKOP 2013, do ktorej sa prihlásilo 52 projektov zo 14 agentúr (8 členských agentúr APRSR a 6 nečlenských agentúr), od 4 klientov a 3 subjektov štátnej a verejnej správy.
Súťažné kategórie
Hlavné kategórie:
A.) Corporate Communications
1. miesto
Agentúra: Media & Communication Consulting
Projekt: KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA PRE SIL ZOCR SR V KAUZE „METANOL“
pre klienta Sekcia importérov liehovín pri Zväze obchodu a cestovného ruchu SR
2. miesto
Agentúra: SEESAME Communication Experts
Projekt: Nie som ovca (Kampaň za zachovanie plurality a slobody voľby
v zdravotnom poistení) pre klienta Union zdravotná poisťovňa, a.s.
3. miesto
Agentúra: NEOPUBLIC PORTER NOVELLI
Projekt: V dobrom aj v zlom a ešte horšom pre klienta AVON Cosmetics
B.) Business to Business PR
Porota neudelila cenu
C.) Business to Consumer PR
1. miesto
Agentúra: PR Clinic, s.r.o.
Projekt:RYBNÍK – najbezpečnejšia obec na Slovensku pre klienta KOMUNÁLNA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group
2. miesto
Agentúra: Dynamic Relations 2000
Projekt: Istota pre zdravý život pre klienta Medirex Group
3. miesto
Agentúra: SEESAME Communication Experts
Projekt: Ako digitálne PR zachránilo trhový podiel (Predajné čísla Imunoglukanu sa nám podarilo udržať za menej ako 40 000 eur ročne) pre klienta Pleuran, s.r.o.
D.) Community Relations
1. miesto
Agentúra: 1st CLASS AGENCY
Projekt: Deň finančnej gramotnosti pre klienta Partners Group SK
2. miesto
Agentúra: Dynamic Relations 2000
Projekt: Pivobrana pre klienta Asociácia malých nezávislých pivovarov Slovenska
3. miesto
Zadávateľ/klient: Slovak Telekom, a.s
Projekt: Láska slová nepotrebuje (podpora Nepočujúcich) – Medzinárodný týždeň Nepočujúcich
E.) Internal Communication
Žiaden projekt prihlásený.
Špeciálne kategórie:
A.) Best media placement
1. miesto
neudelené
2. miesto
Agentúra: 1st CLASS AGENCY
Projekt: Zimná sezóna v Jasnej pre klienta TMR
3. miesto
Agentúra: Dynamic Relations 2000
Projekt: Istota pre zdravý život pre klienta Medirex Group
B.) Digitálne PR
1. miesto
Agentúra: Creo/Young & Rubicam /Elite VML
Projekt: Zasadni na šéfovu stoličku
Klient: Telefónica Slovakia, a. s.
2. miesto
neudelené
3. miesto
neudelené
C.) Regional Community Relations
1. miesto
Zadávateľ/klient: Bratislavský samosprávny kraj (BSK)
Projekt: Piknik&Bike
2. miesto
Agentúra: aPRimage
Projekt: MÁM ŤA RÁD, DUNAJSKÁ STREDA! pre klienta Mesto Dunajská Streda
3. miesto
neudelené
D.) Event PR
1. miesto
Agentúra: everyvent
Projekt: Veselé zúbky 2012 pre klienta dm drogerie markt
2. miesto
Agentúra: INSTITUTE OF PROMOTION, s.r.o.
Projekt: Magio pláž 2012 pre klienta Slovak Telekom, a.s
3. miesto
Agentúra: NEOPUBLIC PORTER NOVELLI
Projekt: Zažite kráľovský moment pre klienta Bongrain Slovensko
Čestné uznanie,
agentúre Made in Media, s.r.o. za dlhoročnú organizáciu podujatia
Hovorca roka,
Made in Media Party, ktoré neformálnym spôsobom pomáha integrovať novinársku a komunikačnú obec na Slovensku.
E.) Vládne a politické PR
1. miesto
Agentúra: Made in Media, s.r.o.
Projekt: Univerzita pre moderné Slovensko Pre klienta Ivan Mikloš
GRAND PRIX PROKOP 2013
neudelené
PR OSOBNOSŤ ROKA 2013
René Parák, Telefónica Slovakia, a.s.
za kontinuálne posilňovanie vplyvu PR v rámci komunikačného mixu firmy a jeho dôveru v efektívnosť public relations
Svetlana Waradzinová
www.aprsr.eu