Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ešte ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou bol do roku 2023 portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Šéfredaktorom je Mgr. Marián Luha.
Aj vaša škôlka či škola súťaží o celoročné zásoby ovocia a zeleniny od Kauflandu? Hlasovanie na www.cerstvehlavicky.sk prebieha od 25. apríla do 29. mája...
"Hlavné je nikomu neprezradiť, že hviezdou Vianoc budem ja," mohol by hlásať prostoreký Zvonček. Vianočná komunikácia Kofoly vás totiž tento rok zavedie do života...
„Slovenská aliancia moderného obchodu chce aj konečným spotrebiteľom zrozumiteľnou formou vysvetliť, ako môže osobitný odvod ovplyvniť ich každodenné nákupy. V spolupráci s reklamnou agentúrou...
Najväčší výrobca tresky v majonéze spríjemňuje zákazníkom nákup tejto typicky slovenskej špeciality. Prostredníctvom novej súťaže dáva šancu hrať s unikátnym kódom na produkte o...
Najnovšie modely automobilov, simulátor bezpečnej jazdy či súťaž o auto na víkend si môžu fanúšikovia koní pod kapotou užiť na Autosalóne v bratislavskom AVIONE.
Najväčšie...
Pri príležitosti Medzinárodného dňa kávy, ktorý svet oslavuje 1. októbra, zrealizovala spoločnosť Slovnaft „Veľký kávičkársky prieskum“. Ten jednoznačne ukázal, že väčšina Slovákov si kávu...
Spoločnosť Kofola i v tomto roku uvedie na trh špeciálnu vianočnú limitovanú edíciu Kofoly. Bude dostupná napríklad v reťazcoch Kaufland, postupne tiež v sieti...
Becherovka spája generácie - obsahuje totiž nielen dedičstvo svojich zakladateľov, ale tiež energiu a farby súčasného sveta. Jej príbeh teraz odráža aj nová fľaša,...