Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ešte ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou bol do roku 2023 portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk. Šéfredaktorom je Mgr. Marián Luha.
Už v marci 2023 Bratislavský Večerník priniesol informáciu o chystanej výstavbe novej predajne reťazca Lidl na Púchovskej ulici v Rači. Aktuálne reťazec hľadá na...
Najväčšia online donášková služba jedla na Slovensku Bistro.sk, ktorú vlastní a prevádzkuje Ringier Axel Springer, kúpila portál NaPizzu.sk. Informáciu ako prvý zverejnil na sociálnej...
Mounia El Hilali (42), bývalá zástupkyňa generálneho riaditeľa IKEA Francúzsko, nastúpi od 1. septembra 2018 na pozíciu generálnej riaditeľky IKEA Česká republika, Maďarsko a...
Reklamná agentúra JANDL v lete vytvorila kampaň "Vybavíme Vás na leto" pre bratislavské obchodné centrum Polus.
"Pri vymýšľaní kampane sme sa sústredili najmä zvýšenie priemernej...
Zlaté pravidlo obchodu znie: ak neobslúžite zákazníka vy, urobí to vaša konkurencia. Obchodníci, najmä v on-line, kde vládne tvrdý boj o každé kliknutie, sa...
Pri príležitosti 75. narodenín IKEA predstavuje špeciálnu kolekciu GRATULERA, do ktorej zaradila obľúbené kúsky z histórie IKEA. Kolekcia obsahuje rôzny nábytok a doplnky a...
Spoločnosť BILLA Slovensko pokračuje vo svojom ekologickom ťažení. Po spustení prvých dvoch nabíjacích elektrostaníc pre zákazníkov v roku 2016, zriadila ďalších päť. Nabíjacie stanice...
Spoločnosť KFC v spolupráci so spoločnosťou Super Deluxe zrealizovala bizarný live stream s mačkami. Počas štyroch hodín live streamu mohli diváci vidieť niekoľko mačiek,...
,,Hlavnou myšlienkou projektu Miska pre útulok je pomôcť naplniť brušká opusteným psom a mačkám v útulkoch, ktoré nemali šťastie na starostlivého pána,“ vysvetľuje zámer...