Férová cenová stratégia, modernizácia prevádzok spojená s digitalizáciou a ambiciózne ciele v oblasti udržateľnosti sú základnými piliermi snáh spoločnosti METRO, aby svojim zákazníkom uľahčila...
Zelený Kaufland v Záhorskej Bystrici získal ako prvá veľkometrážna maloobchodná predajňa na Slovensku prestížnu certifikáciu BREEAM Excellent, ktorá potvrdila jeho udržateľnosť. Drevená konštrukcia aj...
Tesco opäť urobilo ďalší krok k ekologickejšej ponuke pre svojich zákazníkov. Z vlhčených utierok vlastnej značky Tesco odstránilo plasty, čím prírodu na Slovensku odľahčilo...
Spoločnosť Mars pokračuje v oddeľovaní emisií uhlíka od obchodného rastu tým, že od roku 2015 znížila absolútne emisie skleníkových plynov v celom hodnotovom reťazci...
Spoločnosť Lidl sa zaviazala dosiahnuť do roku 2050 nulové emisie na základe nových ambicióznych klimatických cieľov v dodávateľskom reťazci.
Lidl tak opäť výrazne zintenzívňuje svoj...
V otázkach udržateľnosti sa Aupark Bratislava snaží ísť príkladom a aktívne sa venuje viacerým ekologickým iniciatívam, za ktoré získal aj prestížnu certifikáciu. Nákupné centrum...
Dbáte na udržateľnosť? Spoznajte zelené iniciatívy v modernom prostredí
V petržalskom nákupnom centre sa môžete presvedčiť, že aj malé kroky dokážu veľké zmeny. Bratislavský Aupark...
Nie je jednoduché byť zodpovedným človekom a práve preto sa v tom Lidl rozhodol svojim zákazníkom pomôcť. Jedným z projektov, ktorým diskont podporuje trvalú...