Spevácka súťaž sa v nedeľu stala najsledovanejším programom dňa, v piatok a sobotu tento post patril Televíznym novinám.
Nová éra SuperStar si udržala priazeň divákov televízie Markíza aj v nedeľu 3. marca 2013. Prvé divadelné kolo sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stalo najsledovanejším programom dňa.
SuperStar dosiahla v 12-54 rating 15,5 % a druhý najvyšší trhový podiel 38,1 %. K obrazovkám pritiahla 728-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Celosvetovo úspešná spevácka súťaž si obzvlášť podmanila mladé ženy 12-24 s trhovým podielom až 61,2 %. Markíza bola jednotkou na trhu aj s nasledujúcou premiérou romantického filmu Let’s Dance 3 (shr 31,1 % v 12-54).
V sobotu 2. marca 2013 patrila pozícia najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa večernému premiérovému thrilleru Posadnutá (shr 27,4 % v 12-54). Napínavý film so speváčkou Beyoncé v hlavnej úlohe oslovil najmä mladých divákov 12-24, a to ženy (shr 38,8 %) aj mužov (shr 35,3 %).
Tradične vysoko nadpriemerné výsledky sledovanosti dosiahol v piatok 1. marca 2013 pôvodný rodinný seriál Búrlivé víno. V 12-54 išlo o rating 10,5 % a trhový podiel 38,7 %. Pokračovanie vinárskej ságy si nenechalo ujsť 650-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Búrlivé víno v rámci cieľovej skupiny 12+ opäť obhájilo pozíciu najsledovanejšieho pôvodného seriálu na trhu. Piatkový podvečer so seriálom strávili najmä mladé ženy 12-24 (shr 58,4 %).
V uplynulých dňoch sa darilo aj relácii Televízne noviny, od piatka až do nedele boli divácky najúspešnejším spravodajstvom na trhu, v piatok a sobotu tiež celkovo najsledovanejším programom dňa. Najviac divákov si pozrelo nedeľné vydanie, v cieľovej skupine 12+ ich bolo 886-tisíc.
PR oddelenie TV Markíza