15.5 C
Bratislava
sobota, 18. mája 2024

Telekom mal počas týždňa nepočujúcich nasadenú kampaň venovanú komunite

Najčítanejšie

V rámci týždňa nepočujúcich bola od 19. septembra nasadená kampaň Telekomu venovaná komunite nepočujúcich na Slovensku, ale nielen im. Základným posolstvom bolo poukázať na potrebu vzájomného porozumenia, kampaň preto pracuje so sloganom Ladíme s nepočujúcimi. Medzinárodný týždeň nepočujúcich si pripomíname vždy štvrtý septembrový týždeň v roku.

V rámci týždňa nepočujúcich sa zapojil do kampane aj festival vážnej hudby Konvergencie, kde 21. septembra naživo „zahrali” aj televízny spot. Telekom chce byť vnímaný, ako spoločensky zodpovedná firma. Za kampaňou stojí reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

„K vzájomnej komunikácii má pomôcť aj služba Online tlmočník, ktorá pomáha nepočujúcim, aby lepšie ladili so svetom počujúcich. Ústrednou postavou kampane je pani Agáta Čermáková, skutočná tlmočníčka posunkového jazyka, ktorá na projekte spolupracuje. V kreatíve preto tlmočníčka ladí vystúpenie symfonického orchestra Slovenského rozhlasu,” povedal hovorca spoločnosti Slovak Telekom Peter Kimijan.

„Komunikácia na sociálnych médiách bola rozdelená na teasingovú fázu. Postupne boli zverejnené tri videá „Ladenie pier”, „Ladenie účesu”a „Ladenie doplnkov”. Následne bolo spustené odhalenie a vysvetlenie tohto ladenia,“ doplnil Peter Kimijan.

MediaHub.sk
MediaHub.sk
Mediahub.sk je mediálny portál, ktorý pôvodne vznikol v roku 2013 ako Masmediálne.info. Zaoberá sa masmediálnou a marketingovou komunikáciou. Jeho súčasťou do roku 2023 bol portál s televíznymi reklamami Spoty.mediahub.sk, ktorý vznikol v roku 2017. Portál Mediahub.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne