V rámci týždňa nepočujúcich bola od 19. septembra nasadená kampaň Telekomu venovaná komunite nepočujúcich na Slovensku, ale nielen im. Základným posolstvom bolo poukázať na potrebu vzájomného porozumenia, kampaň preto pracuje so sloganom Ladíme s nepočujúcimi. Medzinárodný týždeň nepočujúcich si pripomíname vždy štvrtý septembrový týždeň v roku.
V rámci týždňa nepočujúcich sa zapojil do kampane aj festival vážnej hudby Konvergencie, kde 21. septembra naživo „zahrali” aj televízny spot. Telekom chce byť vnímaný, ako spoločensky zodpovedná firma. Za kampaňou stojí reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
„K vzájomnej komunikácii má pomôcť aj služba Online tlmočník, ktorá pomáha nepočujúcim, aby lepšie ladili so svetom počujúcich. Ústrednou postavou kampane je pani Agáta Čermáková, skutočná tlmočníčka posunkového jazyka, ktorá na projekte spolupracuje. V kreatíve preto tlmočníčka ladí vystúpenie symfonického orchestra Slovenského rozhlasu,” povedal hovorca spoločnosti Slovak Telekom Peter Kimijan.
„Komunikácia na sociálnych médiách bola rozdelená na teasingovú fázu. Postupne boli zverejnené tri videá „Ladenie pier”, „Ladenie účesu”a „Ladenie doplnkov”. Následne bolo spustené odhalenie a vysvetlenie tohto ladenia,“ doplnil Peter Kimijan.