20.5 C
Bratislava
štvrtok, 2. mája 2024

Shooos prešiel redizajnom. Nové logo je nadčasové a dynamické

Najčítanejšie

Nové logo Shooos je akčné, má výrazný drive a život. Dominujúcim prvkom je viacnásobné zalomenie písmená „o“, ktoré pôsobí dynamicky a nadčasovo.

Zmena je život. A to je aj prípad značky Shooos, ktorý v uplynulých dňoch prešiel viacerými zmenami. Nový vzhľad dostalo nielen logo, ale aj web, ktorý je teraz aj dvakrát rýchlejší.

Shooos tak konečne zrkadlí to, čo Michal Mládek a Igor Plávka cítia. Sú nadšenci, ktorí sa rozhodli predávať pekné topánky, pretože topánky sú významnou časťou oblečenia a človek nimi môže dôkladne od prezentovať svoj štýl a vkus.

Proces zmeny loga a dizajnu webu Shooos bola pozvoľná záležitosť. Od náhľadu po finálne riešenie ubehlo približne 4-5 mesiacov. Michal Mládek a Igor Plávka nebrali tento krok urgentne, ale skôr si nechávali jednotlivé návrhy dozrieť a uležať.

„Akonáhle som však videl posledný návrh, rozhodol som sa do 5-tich minút, že toto je naše logo,” pre Mediahub.sk uviedol Igor Plávka zo Shooos.

Logo Shooos je charakteristické troma písmenami „o“ v názve. Lenže práve počet opakovaní písmena „o“ je podľa Igora Plávku a Michala Mládeka pre zapamätanie si komplikované.

Terajšie logo, ale jasne vystihuje, že písmeno „o“ je v názve Shooos viackrát, presnejšie trikrát.

Predtým ako dostalo logo Shooos novú identitu, prebehla ešte jedna zásadná zmena. Vlastne táto zmena bola štartom pre redizajn webu.

„Vlastne sme robili všetko opačne. Chceli sme zmeniť dizajn webu, keďže nám nevyhovoval. Keďže s nijakým návrhom sme neboli spokojní, sadol som si cez Vianoce a urobil dizajn sám. Následne ho kóder nahodil. Logo sme odštartovali až následne, layout webu bol hotový a potrebovali sme logo, ktoré by doň sadlo. Teda logo, ktoré by bolo akčné a vystihovalo viac našu identitu, myšlienku a drive. Proste agilné, moderné logo, ktoré by nebolo tak infantilné ako to staršie a umožnilo nám aj trošku výraznejšiu expanziu do zahraničia,” pre Mediahub.sk dodal Igor Plávka.

Pre redizajn loga Shooos bol teda konkrétnym dôvodom redizajn webu. Pôvodné logo okrem toho, že v ňom obrázok tenisiek pôsobil infantilne, nezapadalo ani do budúcich plánov Igora Plávku a Michala Mládeka.

„V budúcnosti nebude Shooos čisto teniskový obchod. Už teraz predávame veľa oblečenia, mikín, tričiek, búnd, doplnkov a podobne,” uviedol pre Mediahub.sk Igor Plávka.

Nové logo by malo osloviť presne tú cieľovú skupinu, ktorá v Shooos nakupuje tenisky. Súčasťou zmeny dizajnu webu a loga nie je žiadna nová reklamná kampaň a ani to Igor Plávka a Michal Mládek nemajú v pláne.

„Dúfame, že nové logo osloví presne tú cieľovku, ktorá u nás nakupuje tenisky. Ale keďže som spokojný ja, musia byť aj zákazníci a naopak. Celkovo nám od nového loga a redizajnu miera konverzie vzrástla výrazne a stabilne (sledujeme to už štyri mesiace) čiže koncom roka očakávame opäť 100% rast. Všetky reklamné kanály zostávajú rovnaké. Postupne pridávame a uberáme podľa toho čo ide/nejde. Akurát len jemne meníme logo na výklade,” doplnil Igor Plávka.

No vzniku nového loga sa Igor Plávka a Michal Mládek dohodli s Petrom Sedláčikom z agentúry Crea Crea. Následne dali dopyt na 99designs a aj tak robil logo Peter Sedláčik. A tak vzniklo nové logo, ktoré nápadito rieši problém so zapamätaním si počtu písmen v logu Shooos.

“So značkou Shooos sa mi dobre spolupracovalo, nechali mi voľné ruky nad kreatívnym prístupom pri tvorbe loga. Linky zasahujúce do písmen pomáhajú vizuálne skrátiť a ozvláštniť tri písmena nasledujúce za sebou. V budúcnosti sa bude dať s nimi pracovať ako s grafickým elementom. Možno ako zaujímavosť uvediem, logo bolo vytvorené v Sydney v grafickom štúdiu Crea Crea, v ktorom pracujem spoločne s mojou partnerkou Zuzanou Gálovou,“ pre Mediahub.sk to uviedol Peter Sedláčik, ktorí sa podpísal pod vznik nového loga Shooos.

Všetky tieto zmeny, ktorými prešiel web a logo Shooos, tak konečne zrkadlia to, čo Igor Plávka a Michal Mládek cítia. Facelifting a steroidná kúra, ktorá dodala webu väčšiu rýchlosť, sa podpísali pod mladistvý, sviežo vyzerajúci a rýchlo pracujúci priestor pre nákupy kvalitných módnych tenisiek, ale aj iných vecičiek.

predajňa Shooos na ulici Miletičova v Bratislave (zdroj foto: Shooos)

Logo Shooos po redizajne:

zdroj foto: Shooos

Predchádzajúce logo Shooos:

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne