12.7 C
Bratislava
štvrtok, 3. októbra 2024

Datart sa na Slovensku prostredníctvom firmy Elektrosped úspešne zapojil do skupiny HP Tronic

Najčítanejšie

Fúzia spoločnosti Datart so skupinou HP Tronic prebehla v minulom roku úspešne. Tržby Datartu v roku 2018 dosiahli viac ako 292 mil. EUR, medziročne tak narástli o viac ako 3,5%.

V lete minulého roku sa Datart stal plne súčasťou skupiny HP Tronic, ktorá na Slovensku prevádzkuje prostredníctvom firmy Elektrosped okrem Datartu i e-shop Hey.sk.

HP Tronic sa rozhodol používať pre elektropredajne ako hlavnú značku Datart. „V roku 2018 presiahli maloobchodné tržby Datartu 292 mil. EUR, medziročne nám tak vzrástli o viac ako 3,5%. Len v decembri, ktorý patrí do našej hlavnej sezóny, sa tržby zvýšili o takmer 5% oproti roku 2017. Hlavnú zásluhu na vynikajúcom výsledku majú predovšetkým e-shopy Datart.cz a Datart.sk a to aj napriek tomu, že sme v októbri prerušili spoluprácu s cenovým porovnávačom Heureka,“ komentuje výsledky František Mikoška, obchodne marketingový riaditeľ HP Tronic. Za rok 2017 tržby Datartu dosiahli 281 mil. EUR.

Datart je popredný maloobchodný predajca zameraný na spotrebnú elektroniku. Na českom a slovenskom trhu pôsobí už od roku 1990. V súčasnej dobe má 111 predajní, z toho 95 predajní v Českej republike a 16 na Slovesnku, 7 Datart kuchynských štúdií a 2 e-shopy.

V tomto roku Datart pokračuje v expanzii, modernizuje jednak existujúce a zároveň otvára nové predajne. Od augusta 2018 je Datart súčasťou skupiny HP Tronic. V roku 2018 presiahli maloobchodné tržby Datartu 292 mil.EUR, medziročne tak vzrástli o viac ako 3,5%.

„Aj v tomto roku plánujeme pokračovať v otváraní nových Datart predajní. Pre zákazníkov tiež zlepšujeme naše unikátne služby, vrátane veľmi obľúbeného osobného odberu v predajni do 60 minút zdarma a našej Datart dopravy. Naším cieľom je jednak zvýšenie komfortu pre zákazníka, ale aj zrýchlenie týchto služieb. V e-shopoch sa zameriame na zlepšenie pohodlia počas nakupovania, predovšetkým potom v mobilnej verzii, kde cítime veľký potenciál ďalšieho rastu,“ dopĺňa František Mikoška.

Zároveň bude Datart rozširovať ponuku produktov a služieb pri zachovaní vysokého štandardu starostlivosti o zákazníkov. Dôraz pritom bude klásť na ponuku naozajstných služieb eketrošpecialistu, ktorými sa chce odlíšiť od ostatných.

(ts)

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

Aktuálne