11.6 C
Bratislava
nedeľa, 28. apríla 2024

Tesco Finančné služby pokračujú v „ovocnej“ kampani

Najčítanejšie

„Produkciu kampane má na starosti Gate 78, zastrešila ju kreatívna agentúra Ogilvy a beží v televíziách skupiny Prima a skupiny Barrandov. Idea kampane pokračuje v komunikačnom koncepte, ktorý sme predstavovali v minulom roku,“ pre Mediahub.sk uviedla Petra Pichaničová, asistentka externej a internej komunikácie spoločnosti spoločnosti Home Credit, ktorá je poskytovateľom produktov Tesco Finančné služby.

„Pracujeme s konceptom obchodného reťazca, ktorý zákazníci navštevujú najmä kvôli nákupu potravín. Zatiaľ čo do Tesca chodia radi, do banky pre pôžičku sa im už s takou radosťou ísť nechce. Našim cieľom je odkázať verejnosti, že požičať si môžu práve tam, kde to majú radi, aj keď peniaze priamo na nákup v Tescu nepotrebujú,“ uviedla v minulom roku ku kampani Jana Studničková, marketingová riaditeľka spoločnosti Home Credit. O kreatívu minuloročnej kampane sa postarala česká reklamná agentúra OLIVER.

Kampaň je postavená na komunikačnom koncepte: „Keď k nám radi chodíte, radi vám aj požičiame“. O komunikáciu s médiami sa stará agentúra PR Clinic.

Pozrite si aj minuloročný spot:

Reťazce.sk
Reťazce.sk
Reťazce.sk písali predovšetkým o maloobchode v Bratislave, sústredili sa na centrum Bratislavy a väčšinou na gastroscénu. Zaujímali sa predovšetkým o inovatívne nezávislé projekty. Projekt v rôznych podobách fungoval od roku 2009. Autorom a zodpovednou osobou za obsah bol Radoslav Augustín. V histórii na projekte spolupracovali i Lukáš Kočišek a Ivan Krasko. Redakcia Mediahub.sk od novembra 2018 na obsahu projektu pokračuje. Doménu Reťazce.sk sme získali od spoločnosti VisuArt, s.r.o. a stala sa súčasťou nášho projektu. Portál Reťazce.sk sa začiatkom roku 2023 zlúčil s portálom BratislavskýVečerník.sk.

Ďalšie články

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu

Aktuálne