„Produkciu kampane má na starosti Gate 78, zastrešila ju kreatívna agentúra Ogilvy a beží v televíziách skupiny Prima a skupiny Barrandov. Idea kampane pokračuje v komunikačnom koncepte, ktorý sme predstavovali v minulom roku,“ pre Mediahub.sk uviedla Petra Pichaničová, asistentka externej a internej komunikácie spoločnosti spoločnosti Home Credit, ktorá je poskytovateľom produktov Tesco Finančné služby.
„Pracujeme s konceptom obchodného reťazca, ktorý zákazníci navštevujú najmä kvôli nákupu potravín. Zatiaľ čo do Tesca chodia radi, do banky pre pôžičku sa im už s takou radosťou ísť nechce. Našim cieľom je odkázať verejnosti, že požičať si môžu práve tam, kde to majú radi, aj keď peniaze priamo na nákup v Tescu nepotrebujú,“ uviedla v minulom roku ku kampani Jana Studničková, marketingová riaditeľka spoločnosti Home Credit. O kreatívu minuloročnej kampane sa postarala česká reklamná agentúra OLIVER.
Kampaň je postavená na komunikačnom koncepte: „Keď k nám radi chodíte, radi vám aj požičiame“. O komunikáciu s médiami sa stará agentúra PR Clinic.
Pozrite si aj minuloročný spot: