„Pochybujete o čestnosti, úprimnosti a profesionalite novinárov v SME? Alebo si priamo myslíte, že novinári úmyselne klamú a manipulujú ľudí, pretože im to niekto prikázal? Nebudeme vás presviedčať o opaku. Nebudeme vám hovoriť, čo si o tom myslia iní ľudia. Radšej vám dáme šancu byť s redaktormi pri ich práci a priamo počuť, s kým a o čom sa pri tom rozprávajú,“ vyzýva redakcia SME svojich čitateľov.
Známy miliardár George Soros veľkolepo pomáhal krátko po štarte, ale i neskôr v histórii tlačeného SME cez svoju nadáciu, aj preto čitatelia právom hovoria o SME, ako o „sorosovom médiu“.
Marketingové oddelenie SME sa s týmito negatívnymi konotáciami vyrovnalo po svojom. S nadsázkou jeden z reklamných bannerov obsahuje slogan „SME platí Soros“.
Banner odkazuje na krátky vysvetľujúci text, ktorý pozýva čitateľov, aby prišli skontrolovať prácu novinárov priamo do redakcie SME.
Prihlásiť sa môžete na adrese kontroluj@sme.sk, nezabudnite napísať váš osobný postoj k médiám.
Spoluprácu so Sorosom opísal CEO vydavateľstva Petit Press Alexej Fulmek vo svojej nedávno vydanej knihe „Bol som dlho v SME.“